• چهارشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۳ / ۰۷:۳۸
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403041308482
  • خبرنگار : 50124

نماینده ولی‌ فقیه در چهارمحال‌وبختیاری:

رئیس جمهور منتخب کارگزاران سالم را برای پیشبرد امور به صحنه بیاورد

رئیس جمهور منتخب کارگزاران سالم را برای پیشبرد امور به صحنه بیاورد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی‌ فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور منتخب نباید به فکر منافع خود و اطرافیانش باشد، گفت: او باید سالم و مطمئن باشد و کارگزاران سالم را برای پیشبرد امور به صحنه بیاورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ۱۳ تیرماه در پیام مجازی خود در آستانه مرحله دوم از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه ما منتظر رأی مردم خوب ایران هستیم، اظهار کرد: هر کسی که به اراده حق تعالی از سوی مردم انتخاب شود و شورای نگهبان بر آن صحه بگذارد، طبعاً آن شخص رئیس‌جمهور این مملکت است و همه باید با او همراهی داشته باشند.

وی با بیان اینکه همه در روز پانزدهم تیرماه پای صندوق‌های رأی خواهیم رفت و یک مشارکت جدی و فعال را رقم می‌زنیم، ادامه داد: از کسانی هم که جمعه گذشته احیاناً مانعی داشتند و نتوانستند در انتخابات شرکت کنند، دعوت می‌کنیم با حضور خود یک مشارکت بالا و آبروبخش به نظام اسلامی را شکل بدهند چرا که قوت یافتن نظام مساوی با تقویت اسلام عزیز و مکتب اهل‌بیت(ع) است.

نکونام بیان کرد: در روز انتخابات علاوه بر مشارکت یک وظیفه دیگر نیز داریم یعنی باید اصلح را انتخاب کنیم که بسیار اهمیت دارد؛ شورای نگهبان صالح بودن کاندیداها را تأیید کرده و انتخاب اصلح را بر عهده من و شما قرار داده است. طبیعی است که خلقیات و روحیات، نگاه‌ها و میزان تعهد انسان‌ها شبیه هم نیست و هرگز دو نفر یکسان نیستند، بنابراین باید تلاش کرد تا اصلح را انتخاب کرده و به میدان آورد. 

امام‌ جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه گاه تشخیص اصلح امری دشوار می‌شود، افزود: اینجاست که باید به خداوند متعال پناه ببریم و از پروردگار کمک بخواهیم که ما را برای انجام تکلیف شرعی هدایت کند تا زمام کشور را به‌دست اصلح بسپاریم.

وی با تأکید بر ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و امکانات ایران اسلامی، بیان کرد: ایران کشوری است که نه تنها مقاومت و جهان اسلام بلکه همه مظلومان عالم به آن چشم دوخته و امید دارند. کسی که می‌خواهد رئیس‌جمهور این مملکت باشد باید با توانایی‌هایش بتواند کشور را به سمت اهداف پیش ببرد. 

نماینده ولی‌ فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور منتخب نباید به فکر منافع خود و اطرافیانش باشد، تأکید کرد: او باید سالم و مطمئن باشد و کارگزاران سالم را برای پیشبرد امور به صحنه بیاورد.

نکونام با گرامیداشت یاد شهید آیت‌الله رئیسی، خادم جمهور و شهید خدمت، بیان کرد: شهید رئیسی توانست یک روش جدید مدیریتی و یک برنامه خدمت نو را به میدان بیاورد؛ البته آنچه این شهید والامقام آورد، از ذات انقلاب اسلامی برمی‌خیزد که مبتنی بر مدیریت جهادی و انقلابی و خدمت بی‌منت است. مدیریت مؤمنانه همراه با ولایتمداری، تواضع و فروتنی و مردم‌داری در ذات انقلاب اسلامی قرار دارد که شهید خدمت این ویژگی‌ها را در میدان عمل به منصه ظهور گذاشت.

وی اضافه کرد: این شهید عزیز در کمتر از سه سال ریاست جمهوری شهر به شهر رفت و بسیاری از کارخانجات راکد و معطل مانده را فعال کرد که بسیاری از کارگران مشغول کار شدند و نان سر سفره‌ها آمد. این کارخانه‌ها که سرمایه‌های کشور هستند احیا شدند و به دامن بیت‌المال بازگشتند. البته هنوز آن‌گونه که انتظار داشتیم، آثار خدمات شهید بهشتی را ندیده‌ایم و اگر این راه تداوم می‌یافت قطعاً آثار آن در زندگی ما آشکار می‌شد.  

نکونام با اشاره به اینکه شهید رئیسی در ارتباطات خارجی فعال عمل کرد، ادامه داد: او توانست با بسیاری از کشورهای جهان و منطقه رابطه دوستانه برقرار کند، او عزت کشور را افزایش داد و تهدیدها و تحریم‌های دشمن را بی‌اثر کرد. عضویت ایران در مجامع مهم جهانی و ایجاد زمینه برای برقراری روابط سازنده با جهان از دیگر اقدامات شهید جمهور بود که آثار آن حتماً در آینده مشخص می‌شود.

وی در پایان با تأکید بر اینکه رئیس‌جمهور منتخب باید با یک نگاه متحد و منسجم برنامه‌های کشور را با جدیت دنبال کند، گفت: به حول و قوه الهی همه در روز جمعه پای صندوق‌های رأی می‌رویم و به تکلیف شرعی خود عمل می‌کنیم و نمی‌گذاریم خون شهدا پایمال شود. دشمن نباید به برنامه‌هایش علیه ایران امید داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha