• پنجشنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400052115249
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

۵ نامزد نهایی شهرداری اصفهان چه کسانی هستند؟

۵ نامزد نهایی شهرداری اصفهان چه کسانی هستند؟

ایسنا/اصفهان ۵ نامزد نهایی شهرداری کلانشهر اصفهان امروز از سوی سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان معرفی شدند.

علی صالحی، امروز (پنجشنبه-۲۱ مردادماه) اظهار کرد: پنج نامزد نهایی برای انتخاب شهردار اصفهان که همگرایی بیشتری با راهبردهای اعضای شورا را داشتند معرفی شدند.

وی اسامی این پنج نفر را به ترتیب حروف الفبا محمدعلی احمدی، علیرضا صلواتی، علیرضا قاری قرآن، علی قاسم زاده و رضا مختاری اعلام کرد و افزود: در مرحله بعد از منتخبان برای مصاحبه حضوری و ارائه برنامه دعوت خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان افتخار داشتند با بررسی دیدگاه ها و سوابق چهره های موفق ملی و استانی از ظرفیت بالای مدیران بومی به بانکی ارزشمند دست یابند، افزود: با توجه به مشارکت افراد در زمان مقرر ارسال محتوا، بررسی سوابق و طرح نامه ها به تفصیل انجام شد.

به گزارش ایسنا، محمدعلی احمدی مدیرعامل پیشین شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه است که در کارنامه خود ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ریاست ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان و معاون فرهنگی اجتماعی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان را دارد.

 علیرضا صلواتی نیز از مدیران جوانی است که سال ۹۸  از سوی معاون وزیر راه به عنوان مجری پروژه های ملی اصفهان انتخاب شد، او پیش از این نیز معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان بود.

 علی قاسم زاده نیز رییس پیشین سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان است که سابقه تدریس در دانشگاه و فعالیت های فرهنگی همچون موسس مجموعه فرهنگی مدرس و موسس و دبیرکل تشکل سیاسی کانون اندیشه و تمدن را دارد.

همچنین علیرضا قاری قرآن که در حال حاضر مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان است، در سوابق خود معاون عمرانی شهرداری اصفهان و معاون سابق فنی و عمرانی شهرداری قم را دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha