• سه‌شنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۹
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403041207991
  • خبرنگار : 71610

شکار ۲ تانک صهیونیست‌ها توسط مقاومت در نوار غزه

شکار ۲ تانک صهیونیست‌ها توسط مقاومت در نوار غزه

شاخه نظامی جنبش حماس امروز (سه‌شنبه) از شکار ۲ تانک و ۲ نظامی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی توسط رزمندگان مقاومت در رفح خبر داد.

به گزارش ایسنا، گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: مجاهدان ما ۲ تانک «مرکاوا ۴» دشمن صهیونیستی را در رفح در جنوب نوار غزه منهدم کردند.

طبق گزارش خبرگزاری سما، در این بیانیه آمده است که این عملیات با راکت‌های «یاسین ۱۰۵» و در منطقه غرب رفح انجام شد.

گردان‌های القسام همچنین اعلام کرد که سرنشینان این ۲ تانک کشته و زخمی شدند و بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی آنها را از منطقه خارج کردند.

همزمان رسانه‌های صهیونیستی پیشتر گزارش داده بودند که در یک حادثه امنیتی در غزه، ۲ نظامی کشته و پنج نفر دیگر زخمی شدند.

طبق گزارش این رسانه‌ها، نظامیان صهیونیست در یک خانه بمب‌گذاری شده در محور «نتزاریم» گرفتار شدند و ۲ نظامی کشته شده سرگرد ذخیره «نداو الحنان نولر» از گردان ۱۲۱ تیپ هشت و  سروان «ایال ابنیون» فرمانده یک گروهان در تیپ «ناحال» هستند.

ارتش اشغالگر در بیانیه جدیدی اذعان کرد در حمله مقاومت به محور نتزاریم علاوه بر کشته شدن که یک افسر و یک سرباز ۱۱ سرباز نیز زخمی‌ شدند. به این ترتیب آمار زخمی‌ها افزایش داشته است.

شکار ۲ تانک صهیونیست‌ها توسط مقاومت در نوار غزه

این رسانه‌ها همچنین گزارش دادند که حال ۲ تن از مجروحان وخیم است.

گردان‌های القدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی نیز گفت: سربازان و خودروهای دشمن را در محور پیشروی در محله الشجاعیه، در شرق شهر غزه با رگبار خمپاره بمباران کردیم.

با گذشت ۲۷۰ روز از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، رزمندگان مقاومت همچنان ضربات سنگینی را به اشغالگران وارد می‌کنند و با تغییر روش‌های مبارزه خود، کمین‌های پیچیده و جنگ چریکی علاوه بر وارد کردن دشمن به یک جنگ فرسایشی، ارتش رژیم اشغالگر را سردرگم کرده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha