• چهارشنبه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۶:۵۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400051309478
  • خبرنگار : 50311

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در سه نوبت صبح چهارشنبه، صبح پنج شنبه و صبح جمعه مورخ ۱۳، ۱۴ و ۱۵ مردادماه سال جاری خبر داد.

پژمان نیک اقبالی افزود: آزمون ورود به حرفه مهندسان به صورت تستی و در سه نوبت صبح چهارشنبه، صبح پنج شنبه و صبح جمعه مورخ ۱۳، ۱۴ و ۱۵ مردادماه سال جاری به منظور تعیین صلاحیت مهندسان ساختمان، کاردان های فنی و معماران تجربی و در جهت صدور پروانه اشتغال به کار در رشته های هفتگانه مهندسی ساختمان، آزمون ورود به حرفه مهندسی برگزار می شود.
وی اظهار کرد: تعداد کل شرکت کنندگان در این سه نوبت آزمون ۲هزار ۸۵۰ نفر است در دو حوزه یاسوج دانشگاه یاسوج و دهدشت دانشگاه آزاد شهر دهدشت به رقابت خواهند پرداخت.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: آزمون در نوبت های صبح (ساعت ۸ صبح) برای مهندسان در رشته های عمران (نظارت)، معماری (نظارت) شهرسازی، ترافیک و تمام رشته های کاردانی و همچنین عمران (اجرا)، معماری (اجرا)، تاسیسات برقی (نظارت)، تاسیسات مکانیکی (نظارت) و نیز عمران (محاسبات)، تاسیسات برقی (طراحی)، تاسیسات مکانیکی (طراحی) و معماران تجربی برگزار خواهد شد.
نیک اقبالی تاکید کرد: با توجه به شرایط خاص بیماری کرونا داوطلبان بایستی بر اساس شیوه نامه های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا، اقدامات لازم از جمله داشتن ماسک سه لایه، مواد ضدعفونی کننده و پد الکلی و همچنین رعایت فاصله ایمنی قبل و بعد از برگزاری آزمون توجه ویژه داشته باشند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد، وی خاطرنشان کرد: جهت حفظ سلامتی داوطلبان و عوامل اجرایی و جلوگیری از بروز هرگونه مشکل و ایراد در روند برگزاری آزمون از داوطلبان تقاضا می شود به گونه ای برنامه ریزی کنند که حداقل یک ساعت قبل از شروع برگزاری آزمون (۷ صبح) در حوزه حضور داشته باشند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha