• سه‌شنبه / ۵ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۱
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1400050503301
  • خبرنگار : 71451

یادکردی از سه شهید مدافع سلامت شهرستان های تهران

یادکردی از سه شهید مدافع سلامت شهرستان های تهران

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: شهدای مدافع سلامت روشنگر راه برای ادامه مسیر هستند و ایثار آنها هرگز فراموش نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، عالیه قاسمی در نشست مشترک با روسای ادارات تابعه در راستای بررسی آخرین وضعیت ارائه خدمات درمانی به ایثارگران و خانواده‌های شهدا و همچنین بررسی پرونده ایثارگران متقاضی تجهیزات پزشکی که در اولویت قرار دارند، با بیان اینکه شهدای مدافع سلامت روشنگر راه برای ادامه مسیر هستند، توضیح داد: از سه خانواده شهید مدافع سلامت در شهرستان‌های استان تهران تجلیل می‌شود. 


وی با اشاره به اینکه سه شهید مدافع سلامت به نام‌های «دکتر شیرین روحانی‌راد»، «محمد رضایی» و «کامران بیات» از شهرستان‌های استان تهران هستند، افزود: شهدای مدافعان سلامت، جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند تا جایی که در راه دفاع از سلامت بندگان خدا و جامعه به لقاء‌الله پیوستند. شاهد جهادی مثال‌زدنی هستیم که توسط سفیدپوشانی رقم می‌خورد که در سراسر کشور و استان با تقدیم جان خویش برای سلامت جامعه تلاش می‌کنند.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با تأکید بر ضرورت ارائه خدمات شایسته و کامل درمانی مراکز طرف قرارداد به ایثارگران خاطرنشان کرد: در راستای افزایش سطح ارائه خدمات درمانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و بررسی چالش‌ها و مشکلات ادارات تابعه در حوزه درمان جامعه ایثارگری، جلسات منظم و هفتگی را در تمام ادارات با حضور مدیران بیمه دی و مراکز طرف قرارداد برگزار می‌کنیم.

قاسمی عمده درخواست ایثارگران در حوزه درمان را مربوط به هزینه‌های بستری و تأمین تجهیزات پزشکی برشمرد و ادامه داد: روند ارائه خدمات بیمه‌ای رو به بهبود است و با نشست‌های مشترک با مدیران بیمه طرف قرارداد و نیز مسئولان بهداشت و درمان ستاد مرکز، تلاش کردیم تا رضایت ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا را افزایش دهیم.
قاسمی در پایان از برگزاری مراسم تجلیل از سه خانواده شهید مدافع سلامت خبر داد و تأکید کرد: خدمت به ایثارگران در عرصه سلامت همانند جهاد در راه خداست و اجر خادمان خاندان معظم شهدا نزد خداوند متعال محفوظ است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha