• سه‌شنبه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۷:۴۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1400032518037
  • منبع : نمایندگی مازندران

استاندار مازندران مطرح کرد

ضرورت تامین سلامت مردم در انتخابات با توجه به بحران کرونا

ضرورت تامین سلامت مردم در انتخابات با توجه به بحران کرونا

ایسنا/مازندران استاندار مازندران اظهارکرد: تامین سلامت مردم در انتخابات با توجه به بحران کرونا بسیار اساسی است.

استاندار مازندران در برنامه زنده شبکه شما و برنامه زنده شبکه تبرستان، گفت: معاندین و کشورهای بدخواه نظام هیچ گاه در طول بیش از ۴ دهه از عمر پربرکت انقلاب، خیرخواه مردم ما و نظام نبودند و مشکلات فراوانی را برای ملت ما ایجاد کردند که اعمال تحریم های سنگین و ظالمانه که معیشت را برای مردم سخت نموده در مقطع اخیر از آن جمله است.

حسین زادگان، افزود: انتخابات یک فرصت و حقی است که مردم ما برای  تعیین سرنوشت خود، سربلندی ایران اسلامی و تقویت اقتدار نظام از آن استفاده می کنند.

وی یادآور شد: ان شاء الله با حضور و مشارکت حداکثری همه آحاد مردم بتوانیم به فرد اصلح و اعتلا و شکوفایی ایران اسلامی دست یابیم و دشمنان و رسانه های معاند را چون همیشه مایوس کنیم.

حسین زادگان، با اشاره به این که شهدای عزیز و والامقام ایران اسلامی برای حفظ کیان دین و کشور و ایستادگی در برابر توطئه ها و نقشه های دشمنان انقلاب از جان خود مایه گذاشتند، گفت: مردم مومن و انقلابی ما با الگوگیری از شهدا و ایثارگران، مثل همیشه با حضور در صحنه و مشارکت در انتخابات، زمینه های توفیق ایران اسلامی را در داخل و صحنه بین المللی تداوم بخشند و فراهم آورند.

وی با بیان این که تامین سلامت مردم در انتخابات با توجه به بحران کرونا بسیار مهم و اساسی است، افزود: تدابیر لازم برای صیانت از سلامت مردم در انتخابات اندیشیده شده و از مردم عزیز نیز تقاضا داریم با خیال راحت و در عین حال، رعایت الزامات بهداشتی در پای صندوق های اخذ رای حاضر شوند.

مقام عالی دولت در مازندران رعایت قوانین و مقررات تبلیغاتی را از سوی نامزدها و طرفداران آن ها به نسبت گذشته مطلوب ارزیابی کرد و ضمن تاکید بر تقویت این موضوع؛ تصریح کرد: از همه  می خواهیم تا از فضای مجازی در راستای قانون، کاهش هزینه ها و رعایت فضای محیطی شهرها و روستاها  استفاده کنند.

استاندار مازندران، رقابت سازنده احزاب و جناح ها را یک مزیت دانست که پس از انتخابات به تعامل و هم افزایی در جهت اعتلای کشور تبدیل می شود و اظهار داشت: رعایت انصاف، حریم اخلاق و قانون بسیار مهم و ثمربخش است. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha