• سه‌شنبه / ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۱:۴۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400031107979
  • منبع : نمایندگی سمنان

معاون استاندار سمنان تاکید کرد:

تسریع بر اجرای مقدمات تخصیص آب خاکستری و تکمیل طرح پساب سمنان

تسریع بر اجرای مقدمات تخصیص آب خاکستری و تکمیل طرح پساب سمنان

ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: مقدمات تکمیل طرح و تخصیص آب خاکستری پساب سمنان هرچه سریع‌تر از سوی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان سمنان انجام شود.

منوچهر فخری در نشست تسریع در اجرا و تکمیل طرح نیمه‌تمام پساب سمنان در سالن جلسات ساختمان معاونت عمرانی استانداری سمنان افزود: یکی از فعالان اقتصادی برای مشارکت در تکمیل طرح پساب سمنان و بهره مندی از ۱۰۰ لیتر بر ثانیه از آب خاکستری پساب سمنان برای راه اندازی کارخانه فولاد اعلام آمادگی کرده که با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی مربوط پیگیری‌های لازم در این ارتباط انجام خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: شهرداری سمنان به عنوان سرمایه گذار تکمیل طرح پساب سمنان ورود کرده است و باتوجه به اینکه تصمیمات در ارتباط با مسئله آب در استان سمنان حاکمیتی است اهلیت فعالان اقتصادی برای همکاری با شهرداری سمنان در تکمیل طرح پساب سمنان مشخص خواهد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: اجازه مشارکت فعال اقتصادی خواهان سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی کارخانه فولاد در طرح تکمیل پساب سمنان با انعقاد تفاهم نامه سه جانبه سرمایه گذار، شهرداری سمنان و شرکت آب و فاضلاب استان سمنان در دست اجرا قرار خواهد گرفت.
فخری تصریح کرد: تا حداکثر ۲۰ روز آینده سرمایه گذار طرح راه اندازی کارخانه فولاد در شهرستان سمنان طرح خود را به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تحویل و بعد از تشخیص اهلیت سرمایه گذار، گزارش های لازم برای پیگیری امور به اداره کل امور اقتصادی و دارائی استان سمنان داده شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان با ترک تشریفات و اخذ مجوزهای لازم می‌تواند با فراهم نمودن مقدمات کار در تکمیل طرح پساب سمنان همکاری کند.
وی اضافه کرد: شرکت آب منطقه‌ای سمنان هم باید نسبت به تخصیص و نوع مصرف آب خاکستری پساب سمنان با شرکت آب و فاضلاب استان سمنان نشستی تا ۲ هفته آینده را برگزار کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha