• دوشنبه / ۳ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۳۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400030301993
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل خبر داد:

شکستگی خط لوله انتقال آب شرب نمین وعنبران بازسازی شد

شکستگی خط لوله انتقال آب شرب نمین وعنبران بازسازی شد

ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل گفت: شکستگی خط لوله انتقال آب شرب نمین وعنبران بازسازی شد.

عباس جنگی مرنی با اعلام این خبر، گفت: با توجه به شرایط سخت خشکسالی امسال و ضرورت اجتناب‌ناپذیر تامین آب شرب مراکز جمعیتی استان اردبیل، ایجاب کرده که همکاران ما با جدیت مضاعف برای تامین آب شرب و خدمت رسانی به مردم عزیز تلاش کنند.

وی افزود: همچنین برای تامین حداقل‌های اعتبارات مالی از منابع مدیریت بحران و خشکسالی و طرح تنش آبی و سایر منابع ممکن برای تسریع اجرای پروژه های اضطراری در طرح های آبرسانی اردبیل، مشگین شهر، نمین، عنبران، خلخال و تازه کند انگوت نتایج این فعالیت‌ها و تلاش‌ها را به ثمر خواهند رساند و در این راه با همراهی مسئولان ملی و استانی، سعی و کوشش می‌کنیم.

حسن کروبیان نماینده مجری طرح آبرسانی نمین و عنبران نیز گفت: اکنون با انجام عملیات شبانه و تلاش تیم‌های اجرایی شرکت‌های آب منطقه‌ای استان اردبیل و آبفای استان اردبیل، شکستگی خط لوله انتقال آب شرب نمین و عنبران بازسازی گردید و خوشبختانه ساعاتی قبل، جریان آب مجددا به سمت شهر نمین و عنبران برقرار شده است.

وی تاکید کرد: برای تامین آب مطمئن و پایدار شهرهای نمین و عنبران و پنج روستای بخش عنبران، شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل در حال اجرای پروژه آبرسانی نمین و عنبران است و این پروژه در چهار جبهه کاری در حال انجام و احداث می‌باشد که با پیگیری جدی و عاجل مدیرعامل شرکت آب منطقه اردبیل، امید می‌رود پس از تامین اعتبارات مالی لازم از محل طرح متمرکز شهرهای دارای تنش آبی و ارتقای کیفیت آب از طریق شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، فاز اول این پروژه در آینده نزدیک می تواند به بهره‌برداری برسد و مشکل تامین آب شرب منطقه در میان مدت حل شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha