• دوشنبه / ۴ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۱:۱۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99120402436

مدیر حوزه علیه منصوریه شیراز عنوان کرد:

اتهام به آمران و ناهیان نشان از محجوریت این فریضه دارد

اتهام به آمران و ناهیان نشان از محجوریت این فریضه دارد

ایسنا/فارس مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز، امر به معروف و نهی از منکر را به فرمایش پیامبر مصداق صدقه دانست و گفت: به دلیل محجور شدن این ۲ واجب مهم در جامعه، مورد اتهام قرار گرفتن ناهیان و آمران است.

حجت الاسلام حمیدرضا حدائق دوشنبه چهارم اسفند در گردهمایی ائمه جماعات قرارگاه عمار در شیراز، در خصوص اهمیت صدقه افزود: اگر وسعت مالی برای کمک نداریم طبق بیان پیامبر(ص) تبسم و لبخند زدن به روی برادر دینی ثواب صدقه را دارد.

او خاطرنشان کرد: از آنجا که کار خیر کردن مختص افراد ثروتمند نیست، از این رو امر به معروف و نهی از منکر نیز جزو کارهایی است که ثواب صدقه را برای همه افراد دارا است.

مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه قرارگاه عمار هیچگونه بودجه‌ای ندارد و نه از سوی نهاد دولتی حمایت می‌شود، عنوان کرد: جمعی از طلاب حوزه علمیه منصوریه به صورت جهادی اقدام به راه‌اندازی این قرارگاه کرده‌اند و هر طلبه‌ای که دارای روحیه تبلیغی و جهادی است در این قرارگاه مشغول به فعالیت شده است.

حدائق با تاکید بر اینکه اگر امروز قرارگاه عمار موفقیتی را در سطح استان و کشور کسب کرده است مدیون تلاش‌های جهادی طلاب و روحانیون این قرارگاه است، خاطرنشان کرد: کار تبلیغی و جهادی پر خیر و برکت است، در همین راستا حضرت رسول اکرم(ص) می‌فرماید هرکس صدقه‌ای را به نیازمندان برساند، پاداش صاحب صدقه را دارد.

مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز بیان کرد: دغدغه مقام معظم رهبری نیز طبق سیره علمای گذشته دستگیری از نیازمندان است، اگر امروز با وجود فشارهای اقتصادی که بر مردم وارد می‌شود، اما پای انقلاب ایستاده‌اند بخشی از آن مقرون فعالیت‌های گروه‌های جهادی طلاب و روحانیون است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha