• شنبه / ۲ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۱:۱۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 99120200665
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

پیکر مطهر «فرمانده جبهه میانی تفحص شهدا» امروز در میانه تشییع می‌شود

پیکر مطهر «فرمانده جبهه میانی تفحص شهدا» امروز در میانه تشییع می‌شود

ایسنا/آذربایجان شرقی سردار «علیرضا گل‌محمدی» فرمانده خستگی‌ناپذیر جبهه میانی تفحص شهدا در شب لیله‌الرغائب به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر او امروز در میانه تشییع می‌شود.

شهید «علیرضا گل‌محمدی» که اهل شهرستان میانه آذربایجان‌شرقی بود، در چندین مرحله در جریان عملیات تفحص شهدا به درجه رفیع جانبازی نائل آمد و تا مرز شهادت پیش رفت تا اینکه در شب لیله الرغائب به برادران شهیدش پیوست.

پیکر مطهر شهید «علیرضا گل‌محمدی» امروز شنبه ساعت 10 صبح از مقابل سپاه ناحیه میانه به سمت مزار شهدای این شهر تشییع و سپس برای خاکسپاری به شهر مقدس قم منتقل خواهد شد.

پیام فرمانده سپاه عاشورا

فرمانده سپاه عاشورا در پیامی شهادت سردار علیرضا گل‌محمدی، «فرمانده جبهه میانی تفحص شهدا» را تسلیت گفت.

متن پیام سردار عابدین خرم به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرمانده جبهه میانی تفحص شهدا، «سردار علیرضا گلمحمدی» بعد از سال ها مجاهدت به کاروان عظیم شهدا پیوست.

شهید «گل محمدی» عمر با برکت خود را در جستجوی نور گذرانید و عاقبت خود نیز منوّر به نور ابدی شهادت گردید.

اینجانب به نمایندگی از پیش کسوتان دفاع مقدس، پاسداران و بسیجیان استان،‌ ضمن عرض تبریک و تسلیت به محضر فرماندهی معظم کل قوا و خانواده معزز این شهید و اهالی غیرتمند شهرستان میانه، از درگاه خداوند متعال صبر و اجر برای خانواده ایشان و همنشینی با سالار شهیدان را برای آن شهیدِ سعید مسئلت می نمایم.

پیام تسلیت استاندار آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی نیز در پیامی شهادت سردار علیرضا گل‌محمدی، فرمانده قرارگاه جستجوی مفقودین جبهه میانی و همرزم ایشان را در نقطه صفر مرزی مهران تسلیت گفت.

متن پیام محمدرضا پورمحمدی به این شرح است:

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه و منهم من قضی نحبه و منم من یتنظر و ما بدلوا تبدیلا

خبر شهادت مظلومانه فرمانده دلاور جبهه میانی تفحص شهدا، سردار شهید «علیرضا گل‌محمدی» و همرزم ایشان شهید محمود حاجی‌قاسمی در جریان عملیات تفحص شهدا، مایه تأثر و تألم شد.

این سردار عزیز پس از سال‌های مجاهدت در دوران دفاع مقدس، پا در عرصه تفحص پیکرهای مطهر شهدا گذاشت تا مرهمی بر دل‌های سوخته پدران و مادران رنج‌کشیده شهدای مفقودالاثر باشد و سرانجام نیز در این راه مقدس جان خود را فدا کرد.

اینجانب، شهادت این سردار فداکار را به خانواده محترم ایشان و مردم شهیدپرور آذربایجان شرقی و شهرستان میانه تبریک و تسلیت می‌گویم و برای او از درگاه خداوند متعال، غفران الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان مسألت می‌کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha