• سه‌شنبه / ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۰:۵۳
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 99112820717
  • منبع : نهادها و احزاب

مجمع انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران اول اسفند برگزار می شود

مجمع انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران اول اسفند برگزار می شود

بیست و هشتمین مجمع انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران به صورت عمدتا مجازی و با حضور تعداد محدودی از اعضای شورای مرکزی انجمن با رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی در کانون توحید برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، عبداللهی دبیر مجمع این تشکل اظهار کرد: جلسه مجمع صبح روز جمعه اول اسفند از ساعت ۱۰ و با ارائه گزارش آقای دکتر محمدرضا ظفرقندی دبیرکل انجمن آغاز خواهد شد. اولین سخنران مدعو درباره مسائل کشور در گذشته و حال صحبت خواهد کرد و سخنران دیگر به صورت اختصاصی در مورد مسائل یک ساله جامعه پزشکی و همچنین اتفاقات پیش روی کشور سخنرانی می کنند.

عبداللهی افزود: در ادامه پانل سیاسی خواهد بود که عصر و شب روز جمعه اول اسفند از ساعت ۱۸ لغایت ۲۰ با حضور سه تن از تحلیل گران و کارشناسان سیاسی و اجتماعی کشور در مورد انتخابات ریاست جمهوری و ابعاد مختلف آن در داخل و خارج به ایراد سخن و تحلیل خواهند پرداخت و در پایان به سوالات  اعضای حاضر پانل پاسخ داده می شود.

وی بیان کرد: برنامه پانل صنفی قبل از افتتاحیه و مجمع در روز پنج شنبه ۳۰ بهمن از ساعت ۱۸ تا ۲۰:۳۰ برگزار می گردد  که در مورد مسایل و مشکلات جامعه پزشکی در دوره بیماری کووید ۱۹ ، واکسیناسیون، تعرفه های پزشکی و مالیات پزشکان، نسخ الکترونیک و مسائل بیمه ای با حضور مسولان نظام پزشکی و بیمه تامین اجتماعی و وزارت بهداشت برگزار می گردد.

عبداللهی گفت: به خاطر شرایط کنونی و برگزاری مجمع امسال به صورت مجازی ، برنامه افتتاحیه و مجمع روز صبح جمعه است، ولی پانل های سیاسی و صنفی جدا برگزار می شود.

دبیر تشکیلات انجمن اسلامی جامعه پزشکی در پایان افزود: قطعنامه مفصل این تشکل هفته آینده درباره مسائل جاری کشور در زمینه های مختلف سیاسی و اجتماعی و مسائل یکسال گذشته و پیش روی جامعه پزشکی کشور صادر خواهد شد.

عبداللهی افزود: این مجمع به پاسداشت یاد و نام همه شهدای وطن و به خصوص شهدای مدافع سلامت و زحمات و خدمات بی شائبه و ایثارگرانه و جانفشانی های  جامعه پزشکی خواهد پرداخت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۸ ۲۲:۵۶

با سلام و تشکر از دعوت قطعا این انجمن کماکان مثل گذشته اما با جدیت بیشتر در شرایط وضعیت حساس پاندمی کرونا در دنیا و وضعیت خاص کشورمان هرچه پربارتر و به نظرم مستمر برگزار گردد توفیق الهی برای همکاران ارجمند