• شنبه / ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۱:۱۲
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 99112518100
  • منبع : نمایندگی کردستان

با معرفی نفرات برتر؛

چهارمین جشنواره فجر کردستان به کار خود پایان داد

چهارمین جشنواره فجر کردستان به کار خود پایان داد

ایسنا/کردستان رئیس سازمان بسیج هنرمندان کردستان از ارسال ۲۴۲ اثر از هنرمندان کارتونیست و کاریکاتوریست کشور به دبیرخانه چهارمین جشنواره سراسری «فجر کردستان» خبر داد و گفت: این جشنواره با معرفی نفرات برتر امروز، ۲۵ بهمن‌ به کار خود پایان داد.

علی عباس داودنیا، امروز، ۲۵ بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار کرد: جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور ویژه دهه فجر برای چهارمین سال متوالی به همت انجمن کارتون و کاریکاتور سازمان بسیج هنرمندان کردستان برگزار شد.

وی افزود: این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با مشارکت کارتونیست‌ها و کاریکاتوریست‌های سراسری کشور برگزار شده است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کردستان با اشاره به اینکه جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر کردستان تنها رویداد سراسری در این رشته هنری است که در ایام دهه مبارک فجر برگزار می‌شود، بیان کرد: خوشبختانه طی چهار سال از برگزاری این جشنواره هر ساله شاهد استقبال خوب هنرمندان کشور بوده‌ایم.

وی از ارسال ۲۴۲ اثر از هنرمندان کارتونیست و کاریکاتوریست کشور به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و افزود: پس از تطبیق آثار ارسالی با محورهای جشنواره در نهایت داوری آثار با داوری محمد سامان صولی، سیامک غلامی و خبات ساعدی مورد داوری قرار گرفت.

داودنیا ادامه داد: جاهلیت مدرن و حقوق بشر آمریکایی، استکبارستیزی و جهاد همه جانبه، جبهه مقاومت و اتحاد آزادی‌خواهان دنیا در برابر جبهه استکبار، انقلاب اسلامی و تمدن‌سازی جهانی، مکتب حاج قاسم سلیمانی و خودباوری جوانان مسلمان از جمله محورهای این جشنواره بود.

وی به نفرات برگزیده این جشنواره اشاره کرد و افزود: براساس نظر هیأت داوران هیبت احمدی از البرز رتبه اول، سعید صادقی از شیراز رتبه دوم، مسعود عسکری از کردستان رتبه سوم این دوره از جشنواره کارتون و کاریکاتور فجر را کسب کردند. محمدحسین اکبری از جهرم، سالار عشرت‌خواه از تبریز و محمدعلی خلجی از همدان نیز از طرف هیأت داوران شایسته تقدیر شناخته شدند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان یادآور شد: ۳۰ اثر برگزیده از نظر هیئت داوران در قالب نمایشگاه خیابانی در پیاده‌راه فردوسی سنندج در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است و به زودی نمایشگاهی از این آثار در گالری سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی دایر خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha