• پنجشنبه / ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99111612147

مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

بیش از ۷ هزار گوشی و تبلت بین محصلین نیازمند فارس توزیع شد

بیش از ۷ هزار گوشی و تبلت بین محصلین نیازمند فارس توزیع شد

ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس از تهیه و توزیع بیش از ۷ هزار تبلت با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) بین دانش اموزان نیازمند این استان خبر داد و گفت: در ابتدا قرار بود ۲ هزار دستگاه گوشی و تبلت تهیه شود که با ابتکار کمیته امداد این عدد به بیش از ۷ هزار رسید.

فرهاد اسماعیلی پنح‌شنبه ۱۶ بهمن در نهمین نشست هفتگی و برخط با روسا و اعضای شورای معاونین ادارات آموزش و پرورش فارس گفت: خوشحالیم که همکاران فرهنگی ما علی‌رغم اینکه ماموریت خاص و حساس  تعلیم و تربیت را دارند هیچ گاه مشارکت در کار خیر را فراموش نکرده‌اند و همواره محرومین جامعه را در نظر داشته‌اند.

او با بیان اینکه سهم ۴۰ درصدی آموزش و پرورش در کمک به جشن عاطفه‌های سال گذشته نشان از توجه ویژه همکاران فرهنگی به امور خیر دارد، افزود: کمیته امداد امام خمینی یک نهاد هماهنگ کننده است و شرکت در کار خیر یک وظیفه و رسالت اجتماعی است و فرهنگیان فارس نشان داده‌اند نه در کلام بلکه در عمل نسبت به محرومیت زدایی در جامعه نقش آفرین هستند.

 مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه از مسئولین مراکز نیکوکاری سراسر استان که بیشترین تلاش را دارند تقدیر خواهد شد، گفت: از ۱۳ تا ۱۵ اسفند جشن نیکوکاری را در پیش خواهیم داشت که انتظار داریم باتوجه به تعامل و حسن اعتمادی که بین کمیته امداد امام خمینی (ره) و آموزش و پرورش وجود دارد تبلیغات گسترده‌ای در این زمینه انجام شود.

اسماعیلی با بیان اینکه با همکاری کمیته امداد امام خمینی ۴۰ مرکز نیکوکاری در ادارات آموزش و پرورش مناطق و شهرستان های سراسر استان راه‌اندازی کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی ۱۹ مرکز نیکوکاری دیگر را نیز در نظر داریم که در حال پیگیری آن هستیم.

او ادامه داد: باتوجه به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) با کمترین ضریب خطا افراد نیازمند به تبلت‌های دانش آموزی را شناسایی کرده است پیشنهاد می‌شود ادارات شهرستان‌ها کمک‌های خیرخواهانه معلمان و دانش آموزان برای تهیه تبلت را با کمیته امداد در میان بگذارند که با تدبیر این نهاد این مبلغ افزایش یابد.

اسماعیلی با بیان اینکه فقر امری نسبی است، گفت: فرد در قیاس با افراد دیگر است که فقیر یا ثروتمند جلوه می‌کند اما انچه که به انسان احساس استغنا و بی نیازی می‌دهد، طاعت انسان از خداوند متعال است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha