• شنبه / ۹ تیر ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۷
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403040906038
  • خبرنگار : 50649

رئیس ستاد انتخابات استان فارس:

آماده برگزاری دور دوم انتخابات هستیم

آماده برگزاری دور دوم انتخابات هستیم

ایسنا/فارس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس از آمادگی استان برای برگزاری دور دوم انتخابات خبر داد.

اسماعیل قزلسفلی امروز، ۹ تیرماه با قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات دور چهاردهم ریاست جمهوری اظهار کرد: اهالی ولایتمدار فارس همواره یار و یاور آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده‌اند و در بزنگاه‌های مهم پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه در ۳۵۱۹ شعبه اخذ رای میزبان مردم فارس بوده‌ایم، افزود: با یاری پرودگار متعال دور اول چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه ۱۴۰۳ در استان پهناور فارس در چارچوب قانون، سالم و امن برگزار شد.

وی با قدردانی از تمامی عوامل برگزاری و اجرایی شعب و عوامل نظارتی و نیروهای انتظامی، نظامی، بسیج، سپاه و نیروهای امنیتی که در برپایی انتخابات قانونمند کمر همت بستند، اظهار کرد: مردم ایران در مرحله اول انتخابات علی‌رغم همه مشکلات بار دیگر به میدان آمدند.

قزلسفلی با دعوت از اهالی ولایتمدار فارس برای تکمیل و نهایی کردن انتخاب خود در انتخابات مرحله دوم ریاست جمهوری بیان کرد: برابر قانون، مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه، ۱۵ تیرماه سال جاری برگرار خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: انتخاب رئیس جمهور دولت چهاردهم با پشتوانه قوی آرای مردمی نقش مهمی در سربلندی ایران اسلامی دارد.

وی بیان کرد: در روز هشتم تیرماه مقارن با دور اول انتخابات ریاست جمهوری در حوزه‌های تامین امنیت، زیرساخت، انرژی و سایر حوزه‌های مرتبط هیچ مشکلی نداشتیم و انتخابات فارس کاملا شفاف و قانونمند برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس از اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و افزود: پس از اعلام قطعی نتایج توسط سخنگوی ستاد انتخابات کشور، با تدارک زیرساخت ها و امکانات لازم آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری می شویم.

قزل سفلی در بخش پایانی سخنانش گفت: همکاران ما در حوزه های اجرا، نظارت، بازرسی و امنیت مقدمات لازم را در شعب اخذ رای برای ارایه خدمت به اهالی فهیم استان را در روز پانزدهم تیرماه فراهم می آورند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha