• چهارشنبه / ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۴:۵۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 99111511555
  • منبع : فدراسیون فوتبال

واکنش عضو هیات رئیسه فدراسیون به انتصاب رئیس هیات فوتبال کیش

واکنش عضو هیات رئیسه فدراسیون به انتصاب رئیس هیات فوتبال کیش

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به اتفاقات اخیر در عزل رئیس قبلی و انتصاب رئیس جدید برای هیات فوتبال کیش در آستانه انتخابات واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، عبدالکاظم طالقانی، عضو هیات رییسه فدراسیون درباره انتصاب اخیر در هیات فوتبال کیش در آستانه انتخابات این فدراسیون گفت: قبل از هر چیز وظیفه خود می دانم از زحمات و تلاش های امیر عرب در طول دوران تصدی این سمت تقدیر و تشکر داشته باشم. واقعیت این است که وی در سه سال حضورش در این سمت منشاء خدمات بسیار بود و امیدوارم در آینده هم ورزش کشور همچنان از خدمات او بهره مند شود. به محمود پازوکی هم خیر مقدم می گویم و امیدوارم وی با شناختی که از وضعیت فوتبال در جزیره کیش دارد بتواند همچون گذشته تاثیرات مثبتی در این منطقه داشته باشد.

وی ادامه داد: سازمان منطقه آزاد کیش در ماههای گذشته دیدگاه‌های خود را برای ریاست هیات فوتبال جزیره کیش به فدراسیون منتقل کرده بود و تلاش کمیته امور استان ها و فدراسیون بر این استوار بود که در راستای همگرایی طرفین گام بردارد اما به هر حال این شرایط فراهم نشد و در نهایت پس از مذاکرات بعدی صورت گرفته و به جهت نیاز به هماهنگی میان سازمان منطقه آزاد و هیات جزیره مباحث مربوط به معرفی رییس جدید هیات فوتبال کیش در فدراسیون فوتبال انجام گرفت.

رئیس کمیته استان های فدراسیون درباره برگزاری انتخابات هیات فوتبال استان مرکزی گفت: موعد زمانی برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان مرکزی دقیقا بر اساس فضای دموکراتیک موجود در مجمع آن استان و درخواست صورت گرفته از سوی مجمع آن انجام گرفت.

طالقانی درباره برگزاری انتخابات هیات فوتبال استان تهران تصریح کرد: در بحث مربوط به انتخابات هیات فوتبال استان تهران دو بار ثبت نام صورت گرفته ولی هنوز پاسخ استعلام ها دریافت نشده است. فدراسیون فوتبال به صورت کامل مهیای برگزاری انتخابات هیات فوتبال پایتخت است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha