• چهارشنبه / ۲۴ دی ۱۳۹۹ / ۱۵:۱۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99102418576
  • منبع : نمایندگی سمنان

سود تسهیلات در طرح اقدام ملی مسکن نباید ۱۸ درصد باشد

سود تسهیلات در طرح اقدام ملی مسکن نباید ۱۸ درصد باشد

ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به بهره بانکی تسهیلات در حوزه مسکن به مشکلات مالی قشر ضعیف و فاقد مسکن جامعه پرداخت و گفت: نباید تسهیلات در نظر گرفته شده در طرح اقدام ملی مسکن ۱۸ درصد باشد

‌ منوچهر فخری 24دی در نشست شورای مسکن استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری اظهار کرد: سمنان یکی از استان‌های موفق کشور در برگزاری جلسات شورای مسکن و اقدام ملی مسکن به شمار می رود.

عضو شورای مسکن و اقدام ملی مسکن استان تصریح کرد: اجرای مطلوب طرح اقدام ملی مسکن نیازمند همراهی تمامی دستگاه‌های اجرایی و عزم همگانی است.
وی خاطر نشان کرد: در ارتباط با اجرای طرح اقدام ملی مسکن آسیب شناسی لازم انجام شود تا این طرح با جدیت تمام در گام اجرایی قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: در قانون اساسی کشورمان نسبت به برخورداری هر خانوار ایرانی از مسکن تاکید شده است و باید به این‌ نکته مهم توجه داشت که اجرای طرح اقدام ملی مسکن عزم ملی می خواهد.

فخری ادامه داد: اگر قرار باشد زمینی برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن تغییر کاربری داده شود، منفعت آن برای متقاضی مسکن که آن قشر کارگر و یا دیگر اقشار شریف کشورمان هستند، برسد.

وی اضافه کرد: نباید تسهیلات در نظر گرفته شده در طرح اقدام ملی مسکن ۱۸ درصد باشد و تسهیلات حمایتی جایگزین در اجرای این طرح لحاظ شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: زمین‌های دولتی در موقعیت خوب و بلااستفاده در استان سمنان وجود دارد که برای ساخت مسکن می‌توان از این اراضی با تغییر کاربری بهره برد.

فخری با اشاره به تعدد تعاونی‌های مسکن ساز در استان گفت: از ظرفیت تمام تعاونی‌های استان سمنان برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: باید اعتماد سازی برای مشارکت مردم برای مسکن‌سازی به شکل ملی با اتخاذ رویه‌های کاربردی و کارشناسی افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن مصالح ساختمانی با قیمت ارزان در اختیار متقاضیان و سازندگان مسکن قرار داده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha