• جمعه / ۱۹ دی ۱۳۹۹ / ۱۱:۲۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99101914160
  • خبرنگار : 50163

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز ابهر:

۶۰۰ دانش‌آموز ابهری نیاز به تبلت دارند

۶۰۰ دانش‌آموز ابهری نیاز به تبلت دارند

ایسنا/زنجان رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز ابهر گفت: ۶۰۰ دانش‌آموز ابهری نیاز به تبلت و گوشی هوشمند برای پیوستن به شبکه شاد دارند.

حسین صالحی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اهدای ۱۲۰ تبلت به دانش‌آموزان نیازمند ابهری توسط مجمع خیرین مدرسه‌ساز، اظهار کرد: مجمع خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار ابهر تلاش خواهد کرد به اندازه توان خود و با حمایت خیرین عرصه تعلیم و تربیت، تبلت و گوشی موبایل بیشتری برای دانش‌آموزانی که از داشتن گوشی و یا تبلت محروم هستند، خریداری کند.

وی تصریح کرد: برای تحقق این امر نیازمند یاری خیرینی هستیم که صحن تعلیم و تربیت را برای کمک و یاری انتخاب کرده‌اند؛ چراکه بر این باورند مجمع خیرین مدرسه‌ساز مادر همه مجامع خیریه هستند و دانش و آگاهی متضمن سعادت بوده و خوشبختی جامعه را به همراه خواهد داشت.

این مسئول با تاکید بر اینکه کتب کمک‌آموزشی نیز به صورت رایگان و بدون محدودیت در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار داده می‌شود، عنوان کرد: چنانچه دانش‌آموزی نیاز به لوازم‌التحریر نیز دارد، مجمع خیرین مدرسه‌ساز می‌تواند در اختیارشان قرار دهد.

صالحی با تاکید بر ضرورت اهتمام‌ جدی برای فراهم کردن زمینه استفاده دانش‌آموزان از شبکه شاد، یادآور شد: هیچ دانش‌آموزی نباید به علت مشکلات مالی، محروم از تحصیل باشد.

رئیس هئیت مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار ابهر با پرداختن به این موضوع که با توجه به بررسی‌های انجام شده، در حدود ۶۰۰ دانش‌آموز بی‌بضاعت برای پیوستن به برنامه شاد نیاز به تبلت دارند، ادامه داد: امیدواریم با کمک خیرین در آینده نزدیک این ۶۰۰ تبلت نیز تهیه و در اختیار دانش‌آموزان و نیازمند قرار گیرد.

این مسئول با بیان اینکه برای خرید ۱۲۰ دستگاه تبلت ۴۳۰ میلیون تومان هزینه شده است، متذکر شد: در تلاش هستیم در آینده نزدیک ۸۰ میلیون تومان نیز به این امر اختصاص یابد تا مشکل دانش‌آموزان در این زمینه مرتفع شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha