• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۲۳:۱۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403041510623
  • خبرنگار : 71469

/روایت روز ورزشی/

بیرانوند چه می‌کند؟/ اسپانیا نفس آلمان را برید!

بیرانوند چه می‌کند؟/ اسپانیا نفس آلمان را برید!

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال اسپانیا با پیروزی دو بر یک برابر آلمان راهی دور نیمه‌نهایی جام ملت‌های اروپا شد. نخستین دیدار دور یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا در اشتوتگارت میان آلمان و اسپانیا برگزار شد و با پیروزی لاروخا به پایان رسید.

دیدار دو تیم‌ در وقت قانونی برنده‌ای نداشت و پس از تساوی یک بر یک به وقت اضافه کشیده شد. گل دقیقه ۸۹ فلورین ویرتس گل دقیقه ۵۲ دنی اولمو را بی‌ثمر گذاشت تا بازی به وقت اضافه برود.

وزیر ورزش: توقع جامعه ورزش از رئیس جمهور زیاد نیست/ بودجه تزریق شود 

کیومرث هاشمی ابراز امیدواری کرد نتیجه انتخابات ریاست جمهوری به خیر و صلاح مردم باشد.

به گزارش ایسنا، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: تشکر می‌کنم از جامعه ورزش که استقبال خوبی کردند. آنها در ساعت‌های ابتدایی استقبال خوبی کردند و به سهم خودم از همه بخش‌های مختلف ورزشی و رسانه‌ها که آمده‌اند این استقبال را انعکاس بدهند تقدیر و تشکر می‌کنم.

صعود دشوار آرژانتین به نیمه نهایی کوپا

تیم ملی آرژانتین با برتری برابر اکوادور در ضربات پنالتی راهی نیمه نهایی کوپا آمه ریکا شد.

در اولین دیدار مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا، بامداد امروز(جمعه) یک دیدار برگزار شد که طی آن آرژانتین به دیدار اکوادور رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید ولی قهرمان جهان توانست در ضربات پنالتی به برتری برسد و راهی نیمه نهایی شود.  

ویدیو/ از حسرت عجیب یک استقلالی تا افشای پشت پرده‌های تیم ملی ۹۸

ملی‌پوش سال‌های نه چندان دور تیم‌های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی ایران و بازیکن پیشین استقلال در گفت‌وگوی تفصیلی با ایسنا از خاطرت خود و حسرت‌هایش گفت و به ویژه در مورد اتفاقات و حواشی تیم‌ملی در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه به افشاگری پرداخت. ویدیوی گفت‌وگوی امین شهسواری با فرشاد فلاحت‌زاده را اینجا تماشا کنید.

اسطوره‌های ایران در المپیک/ صید طلا به سبک ببر مازندران!

امامعلی حبیبی ملقب به ببر مازندران دارنده یک طلای المپیک و ۳ طلای جهان است. او در رقابت‌های المپیک ۱۹۵۶ ملبورن به مدال طلای وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی آزاد رسید تا به همراه تختی دو طلایی کاروان ایران در این رقابت‌ها باشند. حبیبی اولین طلایی ورزش ایران در تاریخ بازیهای المپیک است. او پس از آن نیز در ۳ رویداد قهرمانی جهان صاحب مدال طلا شد. اسطوره ۹۳ ساله کشتی ایران در حال حاضر در زادگاه خود مازندران زندگی می‌کند.

اتهام فساد، تقلب و تبانی در فدراسیون سوارکاری به کجا رسید؟

با گذشت حدود ۲۰ ماه از ماجرای آغاز روند تحقیق و تفحص از فدراسیون سوارکاری و ارجاع پرونده به قوه قضاییه، هنوز سرنوشت این پرونده مشخص نشده است!

مردادماه سال ۱۴۰۱ بود که مجلس شورای اسلامی موضوع تحقیق و تفحص از وزارت ورزش و جوانان در خصوص عملکرد فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران را کلید زد.

بیرانوند بعد از ویدئوی جنجالی درخواست بازگشت به پرسپولیس داد!

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که قراردادش را با این باشگاه فسخ کرده، حالا درخواست بازگشت کرده است.

بعد از فسخ یک طرفه قرارداد از سوی علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس، دو طرف تقریبا سکوت کرده‌ بودند تا اینکه بیرانوند دیروز با انتشار یک ویدئو صحبت‌هایی‌ درباره دلایل فسخ یک طرفه قرارداد با پرسپولیس مطرح کرد و مدعی شد این کار او کاملا قانونی بوده است و از طرف دیگر که پای تصمیم خود هست و رسما از پرسپولیس جدا شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha