• شنبه / ۱۶ تیر ۱۴۰۳ / ۰۰:۱۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403041610648
  • منبع : بازار

شرکت مخابرات در سراسر کشور آماده رزمایش سرنوشت‌ساز انتخابات است

شرکت مخابرات در سراسر کشور آماده رزمایش سرنوشت‌ساز انتخابات است

همزمان با آغاز فرآیند گیری انتخابات دور دوم ریاست جمهوری، با مشارکت حداکثری مدیران و کارکنان شرکت مخابرات ایران ، این شرکت آماده رزمایش سرنوشت ‌ساز انتخابات درتمامی مناطق مخابراتی در سراسر کشور است.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، مهندس سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ضمن بیان این مطلب و با تاکید بر مشارکت تمامی کارکنان شرکت مخابرات منطقه ایران در سراسر در این انتخابات  گفت : این انتخابات یک رزمایش سرنوشت‌ساز برای سربلندی ملت ایران است و حماسه بزرگ مردم ایران امروز رقم خواهد خورد.

وی اضافه کرد: سهیم شدن و مشارکت مردم در تصمیم‌گیری‌های اجتماعی و سیاسی از کوچکترین تا بزرگترین مباحث سیاسی و مدیریتی کشور از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برای جامعه انقلابی و مردم مسلمان ایران بوده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت  : با حضور و مشارکت در عرصه انتخابات اتحاد و همدلی اقوام، در عرصه انتخابات به جهانیان نشان داده می شود و این حضور و مشارکت در عرصه انتخابات در سرنوشت و آینده کشور نقش آفرین است .

وی با بیان اینکه  تمامی زیر ساخت های مخابراتی و آمادگی کارکنان حوزه های فنی برای این رویداد مهم آماده شده است اظهار داشت : امیدواریم تا پایان انتخابات بتوانیم بدون هیچ گونه اختلال فرایند رای گیری صورت پذیرد.

شرکت مخابرات در سراسر کشور آماده رزمایش سرنوشت‌ساز انتخابات است

وی با تأکید بر آمادگی کامل  پوشش ارتباطی شعب اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری بر بستر شبکه‌های ارتباطی همراه و ثابت مخابرات است، گفت: در همین راستا، اقدامات لازم زیرساخت‌های مخابراتی برای برگزاری هر چه بهتر دوره دوم  چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شرکت مخابرات ایران فراهم است .

شرکت مخابرات در سراسر کشور آماده رزمایش سرنوشت‌ساز انتخابات است

وی با اشاره به فراهم شدن تمهیدات لازم برای عدم بروز مشکل ارتباطی و مخابراتی در بازه زمانی برگزاری انتخابات دوره دوم چهاردمین دوره ریاست جمهوری، از همکاران مخابراتی خواست تا با تلاش و برنامه‌ریزی‌های فنی و نظارت دقیق بر زیرساخت‌های مخابراتی به‌منظور برگزاری این امر مهم، پشتیبان ستاد انتخابات در سراسر کشور باشند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha