• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۹:۴۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403041510522
  • خبرنگار : 50167

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

قول می‌دهیم، به آراء مردم خدشه‌ای وارد نخواهد شد

قول می‌دهیم، به آراء مردم خدشه‌ای وارد نخواهد شد

ایسنا/زنجان رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان گفت: به مردم قول می‌دهیم، به تک تک آراء آنان خدشه‌ای وارد نخواهد شد و از آراء صیانت خواهد شد.

محمدجواد محمدی امروز جمعه ۱۵ تیر ماه با حضور در کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان زنجان که در سالن امام علی (ع) استانداری زنجان برگزار شد، اظهار کرد: هم‌اکنون مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان زنجان با آرامش و مشارکت بالا در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه ۳۵۰۰ نفر از عوامل نظارت در استان در روند انتخابات مشارکت دارند، افزود: بر اساس قانون، مجریان و ناظران انتخابات امانت‌دار مردم بوده و از ورود به مباحث انتخاباتی منع شده‌اند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان با تاکید بر اینکه ناظران شورای نگهبان به رأی مردم به عنوان حق‌الناس تقدس قائل هستیم، گفت: به مردم قول می‌دهیم، به تک تک آراء آنان خدشه‌ای وارد نخواهد شد و از آراء صیانت خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه چند مورد تخلف اعلام شده که در حال بررسی است، اظهار کرد: در دوره اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یک تعدادی از ناظران و معتمدان شعب اخذ رأی کنار گذاشته شدند.

وی افزود: موضوع سلامت انتخابات بسیار مهم بوده و رسالت اصلی ما تضمین سلامت انتخابات بوده و اگر کسی قانون را زیر پا بگذارد، آن‌ها را کنار می‌گذاریم.

وی افزود: در رابطه با تخلفات نیز مواردی ثبت شد ولی تخلفی منجر به جرم نبوده و عمده موضوع عدم رعایت بی‌طرفی از سوی عوامل نظارت بود و قبل از شروع فرآیند رسمی انتخابات عذر این افراد خواسته شد.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان خاطرنشان کرد: اعضاء هیئت نظارت استان و شهرستان‌ها اشرافیت لازم را به فضای انتخابات استان دارند و با هرگونه تخلفی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha