• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۲۲:۴۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403041510617
  • خبرنگار : 50161

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

استاندار زنجان: حضور مردم در انتخابات یکی از مولفه‌های اقتدار کشور است

استاندار زنجان: حضور مردم در انتخابات یکی از مولفه‌های اقتدار کشور است

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: حضور مردم در انتخابات قطعا یکی از مولفه‌های اقتدار کشور است و کشوری که اسمش جمهوری اسلامی بوده و یکی از مبانی آن مبانی آن جمهور و مردم هست، قطعا حضور و مشارکت مردم مهم خواهد بود. 

محسن افشارچی امروز (جمعه، ۱۵ تیرماه) در جمع خبرنگاران حاضر در کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان زنجان اظهار کرد: از صبح امروز کار را به شکل ویژه‌ای آغاز کرده‌ایم و دقیقا برگزارکنندگان انتخابات از هشت صبح صددرصد آماده برگزاری انتخابات همزمان با سراسر کشور، در شعب انتخابات بودند؛ از اینرو و با تلاش اعضای ستاد انتخابات استان و عوامل اجرایی، روند أخذ رأی در ۷۷۲ شعبه أخذ رأی استان بدون مشکل در جریان است.

وی افزود:خوشبختانه در صبح استقبال مردم زنجان روند افزایشی داشته و شاهد افزایش مشارکت بودیم. به صورتی که با توجه به در نظر گرفتن ساعت‌های مشابه دور اول، هر ساعت ۸ درصد افزایش مشارکت داشتیم.

افشارچی تصریح کرد: این موضوع نشان از آن دارد که وقتی مردم احساس می‌کنند که باید حضور داشته باشند و پا پیش می‌گذارند.

وی یاداور شد: فراموش نکنیم که این انتخاباتی که در حال برگزاری است در نوع خودش در انقلاب اسلامی بی‌نظیر است چرا که ما جلوتر از چهار سال انتخابات برگزار کنیم. 

او اظهار کرد: می‌دانیم که در روستاها فصل کشاورزی هست و ما در این دوره خودمان را موظف دانستیم که با استقرار صندوق‌های سیار حتما آرای قسمت اعظم روستائیان را اخذ کنیم.

نماینده عالی دولت در استان عنوان کرد: برگزاری انتخابات در ایران کاملا مردمی است؛ یعنی هر کسی که بالای صندوق‌های رأی حضور دارند از مردم هستند. حدود ۱۴ هزار نفر در زنجان در شعبات مشغول اخذ رأی هستند که تا پایان شمارش آرا در شعبات حضور دارند.

وی تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات قطعا یکی از مولفه‌های اقتدار کشور است و کشوری که اسمش جمهوری اسلامی بوده و یکی از مبانی آن مبانی آن جمهور و مردم هست، قطعا حضور و مشارکت مردم مهم خواهد بود. 

افشارچی اظهار کرد: امیدوارم حضور گسترده مردم بدرقه راه رئیس جمهور منتخب باشد. چرا که هر کاری که رئیس‌جمهور بخواهد انجام بدهد و هر اندازه مشارکت و رأی مردم به وی بالاتر باشد، این موضوع قطعا باعث گشایش‌های زیادی در مسیر حرکت رئیس‌جمهور منتخب خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha