• چهارشنبه / ۱۷ دی ۱۳۹۹ / ۱۱:۲۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99101712860
  • خبرنگار : 71613

علی‌نژاد: اسکی در حوزه قهرمانی جایگاهی ندارد/ بدهی شستا باید به زودی پرداخت شود

علی‌نژاد: اسکی در حوزه قهرمانی جایگاهی ندارد/ بدهی شستا باید به زودی پرداخت شود

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: ما درحوزه قهرمانی جایگاهی که باید داشته باشیم را کسب نکرده ایم و فاصله زیادی داریم.

به گزارش ایسنا، مهدی علی‌نژاد، معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکی - که با انتخاب عباس نظریان به ریاست این فدراسیون به پایان رسید - گفت: مجموعه اسکی دیرپا و قدیمی است. اسکی در ایران ریشه‌دار است اما واقعیت دیگر این است که در حوزه قهرمانی جایگاهی که باید داشته باشیم را کسب نکرده ایم و فاصله زیادی داریم. این ورزش طرفداران زیادی بین خانواده‌ها دارد و با یک برنامه‌ریزی منسجم می‌تواند در عرصه قهرمانی هم خوب ظاهر شود و از نظریان انتظار می‌رود در پایان ۴ سال وضعیت خوبی در عرصه قهرمانی داشته باشیم نه اینکه در مسابقات نظاره‌گر دیگران باشیم.

او افزود: استعدادیابی اهمیت زیادی دارد و باید به درستی انجام شود. برای موفقیت این رشته همه باید کمک کنند. از فدراسیون اسکی انتظار دارم که در حوزه قهرمانی برنامه‌ای منسجم و پویا داشته باشد و آقای نظریان در راستای این هدف عمل کند یعنی هر کاری که می‌کنیم نهایتش این باشد که به مدال برسد. متاسفانه در حوزه ورزش‌های زمستانی فقط اسکی را فعال داشتیم که به تازگی آیس هاکی هم فعال شده است و خوب است که فدراسیون اسکی نیم نگاهی به ورزش‌های زمستانی دیگر هم داشته باشد.

علی نژاد گفت: در اسکی  در بعد همگانی اتفاقات خوبی افتاده اما در حوزه قهرمانی نیاز داریم اتفاقات بهتری بیفتد. در رده‌های پایه هم کارهای خوبی انجام شده است.

او در مورد ادعای جواد شهلایی گفت: انتهای جلسه آقای شهلایی گفتند مهندسی شده است که این توهین به اعضاست. کسی که دو رای آورده نمی تواند چنین ادعایی کند. حتی برخی از اعضا خواستند به او جواب بدهند. چنین صحبت هایی بد است.

او در مورد انتخابات اتومبیرانی و شطرنج گفت: ما چند انتخابات داریم که منتظر آمدن تایید صلاحیت‌ها هستیم و هر زمان بیاید برگزار می‌کنیم. در مورد شطرنج هم حاشیه هایی ایجاد شده که در حال بررسی هستیم و  این حاشیه‌ها تعیین تکلیف شود، تصمیم‌گیری می‌کنیم. ضمن اینکه سرپرست دوچرخه ظرف امروز یا فردا انتخاب می‌شد و باران چشمه سرپرست فدراسیون زورخانه‌ای شد.

او در مورد بدهی فدراسیون فوتبال به شستا هم گفت: توافقاتی شده که فدراسیون به زودی باید بدهی خود را به شستا پرداخت کند.

او در واکنش به صحبت خبرنگار صداوسیما مبنی بر اینکه برای برخی افراد که سابقه‌ای در اتومبیل‌رانی و موتورسواری ندارند، حکم هایی صادر شده و به نظر می‌رسد این مهره‌چینی برای انتخابات است، گفت: این حرف ها را رد می‌کنم چنین چیزی صحت ندارد و به عنوان رسانه ملی بهتر است با سند صحبت کنید.  

معاون قهرمانی در مورد حادثه کوهنوردی در هفته‌های گذشته گفت: متاسفانه حادثه تلخی بود که ۱۱ نفر از هم وطنانمان به رحمت خدا رفتند. فدراسیون کوهنوردی روز چهارشنبه هشدار داده بود که شرایط صعود به ارتفاعات مناسب نیست و نروند. کار فدراسیون هم همین هشدار دادن‌هاست اما بی‌توجهی شد و این حادثه تلخ رخ داد . این هفته هم  فدراسیون کوهنوردی هشدار داده و امیدوارم مردم توجه کنند که حادثه ای رخ ندهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha