• یکشنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۳۵
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403052114409
  • خبرنگار : 71431

دستگاه خمیر، دست کارگر نانوایی را بلعید

دستگاه خمیر، دست کارگر نانوایی را بلعید

آتش‌نشانان دست یک کارگر را که در دستگاه خمیر نانوانی گیر کرده بود، رهاسازی کردند.

به گزارش ایسنا، در ساعت ۱۱:۲۰ صبح امروز در تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران حادثه گیر کردن دست یک کارگر در دستگاه خمیر نانوایی گزارش داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ٩٤ و گروه امداد و نجات ١٩ را  به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه واقع در میدان دانشگاه، خیابان اخلاص اعزام کرد.

با حضور عوامل آتش‌نشانی درمحل حادثه مشاهده شد که کارگری حدودا ۴۰ ساله در حال کار با دستگاه خمیرگیری در یک نانوایی بوده که ناگهان به دلیل بی احتیاطی، انگشتان دستش درون دستگاه گیر کرده بود و در وضعیت خطرناکی قرار داشت. دراین شرایط گروه امداد و نجات اقدام به ایمن‌سازی محل کرده و با استفاده از تجهیزات مخصوص عملیات رهاسازی دست کارگر را آغاز کرد.

در نهایت آتش‌نشانان پس از حدود ٣٠ دقیقه تلاش، موفق شدند تا دست این کارگر را از درون دستگاه رهاسازی کرده و او را برای دریافت خدمات درمانی و انتقال به بیمارستان به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل داده و با ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند.

دستگاه خمیر، دست کارگر نانوایی را بلعید

دستگاه خمیر، دست کارگر نانوایی را بلعید
حادثه برای کارگر نانوایی

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar

قدر نانوا باید دانست ولی شکرگذاری هم واجباته از روزی که زمین شخم می زنن تا دانه ریختنش و آب دادنش و تا محصوص برداشت کردنش همین گندم بدست کلی آدم با تلاش و حمایت خداست برکت زمین

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۲ ۱۰:۲۰

جالبه این شغل رو جزو مشاغل سخت نمیدونن ،جلوی آتیش تو این گرما بت این خطرات🤦‍♂️

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۲ ۱۶:۱۲

الهی که خدا سلامتی امنیت و خیر و برکت و شادی و عاقبت بخیری عنایتتون کنه برادر نانوای عزیزم. علی یارتون جنت جایگاه اخرتتون🍀 و سپاس از آتش‌نشانان دلیر الهی سلامتی و امنیت و خیر و برکت عاقبت بخیری بهره عمر و زندگیتان عزیزان🍀

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۲ ۲۲:۳۱

خدا بهش سلامتی بده

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۲۸

احتیاط شرط اول زندگی