• سه‌شنبه / ۱۶ دی ۱۳۹۹ / ۱۴:۱۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99101612211

در هفته سی و پنجم پویش "الف-ب-ایران انجام شد؛

بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به ۶۳ روستای فارس

بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به ۶۳ روستای فارس

ایسنا/فارس طی مراسمی در راستای تداوم پویش "الف - ب - ایران" طرح آبرسانی به ۶۳ روستای استان فارس با صرف اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیارد ریال، وارد مدار بهره برداری شد.

در هفته سی و پنجم از اجرای پویش سراسری "الف – ب – ایران"، طی مراسمی با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو، حمیدرضا جانباز مدیر عامل شرکت مهندسی آبفا، جمعی از نمایندگان فارس در مجلس و مسئولان و مقام‌های محلی، طرح آبرسانی به ۶۳ روستا در فارس، به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی آبفای فارس، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس در این مراسم با قدردانی از فعالیت‌های مثبت و اثر گذار وزارت نیرو در حوزه ی آب و برق، پویش سراسری هر هفته الف- ب- ایران را یک نهضت خدمت رسانی ماندگار ارزیابی کرد.

محمود رضایی افزود: در دولت خدمتگذار تدبیر و امید اقدامات بسیار خوبی در حوزه ی آب و برق انجام شده است که جا دارد از مجموعه ی وزارت نیرو به ویژه وزیر پرتلاش نیرو قدردانی ویژه ای انجام شود.

وی بهره برداری از ۶۳ پروژه ی آبرسانی روستایی را یک حرکت بزرگ اعلام و اضافه کرد: گشایش این تعداد پروژه و این حجم از فعالیت آبرسانی در کوتاه مدت توسط شرکت آبفا فارس، خود برند و نماد فاخری در حوزه ی خدمت رسانی محسوب می شود.

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس نیز، به بیان اجمالی مشخصات فنی این طرح‌ها پرداخت و گفت: از سال ۹۸ عملیات آبرسانی به ۶۳ روستا در قالب ۱۶ مجتمع آبرسانی اجرایی شده و امروز آماده بهره‌برداری شده است.

علی بوستانی گفت: این پروژه‌ها در شهرستان های شیراز، مرودشت، آباده، فسا، سپیدان، ارسنجان، قیروکارزین، لامرد، نی ریز، زرین دشت، خنج و جهرم اجرا و آماده بهره‌برداری شده است.

بوستانی گفت: این پروژه ها شامل حفر، تجهیز و برق رسانی به ۱۱ حلقه چاه آب شرب، اجرای ۱۱.۵ کیلومتر خط انتقال برق، اجرای بیش از ۱۵۱ کیلومتر خط انتقال آب و شبکه توزیع داخلی و احداث مخازن ذخیره به ظرفیت ۱۹۰۰ مترمعکب بوده است.

مدیرعامل آبفای فارس، گفت: با بهره‌برداری از این پروژه، ۸۴۲۴ خانوار معادل جمعیتی بالغ بر ۳۱ هزار و ۵۰۰ نفر از ساکنین ۶۳ روستای استان فارس از مزایای آب شرب بهداشتی منتفع شده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha