• چهارشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403040603807
  • خبرنگار : 50649

دعوت شهردار شیراز از مردم برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری

دعوت شهردار شیراز از مردم برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری

ایسنا/فارس شهردار شیراز طی پیامی آحاد مردم به‌ویژه شهروندان شیرازی را به مشارکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیرماه دعوت کرد و گفت: برپایی شکوهمند چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران که پس از عروج رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت برگزار می‌شود، از جهات داخلی و بین‌المللی مهم و سرنوشت‌ساز است.

محمدحسن اسدی امروز، ۶ تیرماه طی پیامی آحاد مردم به‌ویژه شهروندان شیرازی را به مشارکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیرماه دعوت کرد.

متن پیام شهردار شیراز به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برپایی شکوهمند چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران که پس از عروج رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت برگزار می‌شود از جهات داخلی و بین‌المللی مهم و سرنوشت‌ساز است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها مردم شریف ایران را به حضور پرشور و حماسی در پای صندوق‌های رأی و انتخاب فرد اصلح برای تصدی ریاست بر قوه مجریه کشور توصیه نموده و فرموده‌اند: «هرکس که به ایران و پیشرفت آن اعتقاد دارد در انتخابات شرکت کند»، بنابراین حضور آگاهانه و حماسی همه ما در انتخابات ریاست جمهوری برای گزینش و انتخاب فردی دارای شرایط لازم برای اداره امور مهم‌ترین جایگاه اجرایی کشور امری واجب و حیاتی است.

در وصایای حضرت امام خمینی(ره) نیز این مهم آمده و فرموده‌اند: «حضور مردم در انتخابات یک تکلیف الهی است».

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید بزرگوار آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان، به‌عنوان خادم کوچک شما مردم در مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز از عموم شهروندان و به‌ویژه همکاران ارجمندم در شهرداری شیراز و خانواده‌های محترمشان می‌خواهم در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری حضوری پرشور و حماسی داشته باشند، زیرا هر چه مشارکت بیشتر مردم در انتخابات را داشته باشیم به همان میزان مجد و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را شاهد خواهیم بود.

وعده دیدار ما روز جمعه هشتم تیرماه ۱۴۰۳ در پای صندوق‌های اخذ رأی و انتخاب یک رئیس‌جمهور مقتدر، کارآمد و ولایی خواهد بود.ان‌شاءالله

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha