• پنجشنبه / ۴ دی ۱۳۹۹ / ۲۰:۲۲
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 99100403215
  • خبرنگار : 50228

پیروانی: نیمکت نفت آبادان کاملا با شخصیت است

پیروانی: نیمکت نفت آبادان کاملا با شخصیت است

ایسنا/خوزستان مربی تیم فوتبال نفت آبادان با ابراز رضایت از داوری دیدار امروز این تیم مقابل تراکتور، گفت: نیمکت ما کاملا با شخصیت است و علی رغم این که در ۲ بازی گل های صحیح ما گرفته نشد، اعتراضی نداشتیم اما از دپارتمان داوری درخواست دارم در بازی هایی که نیمکت آن تیم ها پرخاش می‌کنند و سعی می کنند داوران را تحت تاثیر قرار دهند از داوران باتجربه تر استفاده کند.

امیرحسین پیروانی در نشست خبری پس از بازی با تراکتور با قدردانی از مسئولان باشگاه نفت آبادان، اظهارکرد: به جرات می‌توانم بگویم امروز یکی از سخت‌ترین و تاکتیکی ترین بازی‌های ما بود. تمام لحظات بازی تحت تفکرات کادرفنی دو تیم بود. تراکتور نیز تیمی است که تنوع تاکتیکی دارد و امروز خیلی متفاوت کار کرد و خدا را شکر در طول هفته گروه آنالیزمان بسیار خوب حریف را آنالیز کرده بود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در نیمه دوم عملکردمان خیلی خوب بود و اگر کمی چاشنی شانس همراه مان بود شاید نتیجه بهتر از این هم می شد. خوشحالم که بازیکنان مان به خواسته های کادرفنی آگاه هستند. سه امتیاز شیرین کسب کردیم که در ادامه راه بسیار به ما کمک خواهد کرد و می تواند در روند رو به رشدمان بسیار تاثیرگذار باشد و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد. این سه امتیاز را به عزیزانی هدیه می کنیم که اکنون پشت درهای ورزشگاه و در حال شادمانی هستند. قلباً دعا کنیم که این بیماری از بین برود و از نزدیک شاهد شادی این هواداران باشیم.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: تیم ما تقریبا ۳۸ جلسه تاکتیکی تمرین کرده و این بر اساس آمار است و طبیعی است که نیاز به تمرین بیشتر داریم. ما هیچ گاه بازی مستقیم و زیر توپ زدن را در دستور کار نداشته ایم و دنبال بازی‌سازی بوده ایم. خیلی از تیم‌ها مدعی هستند که از بازیکنان جوان استفاده می‌کنند، اما امروز تیم ما ۲ بازیکن ۱۸ سال را بازی داد و رصد کرده ام که هیچ تیمی با یکی دو بازیکن جوان کار را آغاز نمی‌کند، در حالی که ما این کار را انجام داد ایم. به هر حال فشردگی مسابقات کار را سخت کرده است و البته قبول داریم که تعداد گل‌ها با موقعیت‌هایی که ایجاد کرده ایم باید بیشتر باشد.

وی در مورد داوری نیز عنوان کرد: از کمیته داوران که در بازی ها داوران جوان را مورد ارزیابی قرار می دهد، تشکر می کنم. نیمکت ما کاملا با شخصیت است و علی رغم این که در ۲ بازی گل های صحیح ما گرفته نشد، اعتراضی نداشتیم اما از دپارتمان داوری درخواست دارم در بازی هایی که نیمکت آن تیم ها پرخاش می‌کنند و سعی می کنند داوران را تحت تاثیر قرار دهند از داوران باتجربه تر استفاده کند. داوری امروز نیز خوب بود.

پیروانی درباره بازی با سایپا، گفت: سایپا از تیم های خوب، با سابقه و با کادر فنی بسیار خوب است که در سال های اخیر به جوان‌گرایی روی آورده است. تمام بازی ها سخت هستند و در دیدار با سایپا هم به دنبال کسب سه امتیاز هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha