• سه‌شنبه / ۲ دی ۱۳۹۹ / ۱۴:۲۹
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 99100201458
  • منبع : نمایندگی ایلام

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام:

بانک‌ها پرونده‌های تسهیلات کرونا را تعیین تکلیف کنند

بانک‌ها پرونده‌های تسهیلات کرونا را تعیین تکلیف کنند

ایسنا/ایلام سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: بانک‌ها ظرف ۴۸ ساعت وضعیت پرونده‌های مانده برای دریافت تسهیلات کرونا را تعیین تکلیف کنند.

«جهانگیر رستم زاد»  در نشست بررسی پرداخت تسهیلات اشتغالزایی اظهار کرد: با توجه به اینکه ۲ رسته جدید برای دریافت تسهیلات به صنوف آسیب دیده از کرونا اضافه شده اند، باید تسهیلات اختصاص یافته هرچه سریع‌تر جذب شود.
وی با بیان اینکه باید اطلاع رسانی به افراد ثبت نام شده انجام گیرد تا هر چه سریع تر تسهیلات مصوب را جذب کنند، تصریح کرد:  افراد باید مطلع شوند که عدم مراجعه به بانک برای تعیین تکلیف تسهیلات به منزله انصراف و جایگزین شدن نفر بعدی است.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از بانک های عامل و دستگاه های تخصصی خواست تا روز دوشنبه آینده وضعیت پرونده های موجود را تعیین تکلیف و پرونده های باقی مانده را به منزله انصراف به دستگاه تخصصی برای اعمال جایگزین جدید معرفی کنند.
3500 فقره تسهیلات کرونا در ایلام پرداخت شد
«بهروز یاسمی» مدیر امور شعب بانک ملی ایلام نیز از پرداخت سه هزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات به صنوف آسیب دیده از کرونا توسط این بانک خبر داد و اظهار کرد:  مبلغ تسهیلات پرداختی این میزان پرونده ۲۸۱ هزار و ۱۹ میلیون ریال بوده است.
وی با بیان اینکه  ۱۰ پرونده در حال توزیع، یک هزار و ۳۷ پرونده در دست بررسی ، ۲۴ پرونده مصوب و ۱۷ پرونده منعقد شده است، تصریح کرد:  تعداد کل پرونده های تسهیلات کرونا در این بانک چهار هزار و ۵۷۷ فقره به مبلغ ۴۰۸ میلیارد و ۹۸۲ میلیون ریال و اشتغال پنج هزار و ۱۶۹ نفر بوده است.
یاسمی با تاکید بر اینکه  افراد با کمک سامانه آیوا بدون مراجعه به بانک و بدون ضامن از منزل می توانند، تسهیلات بگیرند، تصریح کرد: بانک ملی  در سال جاری یک هزار و ۹۵۶ مورد تسهیلات ودیعه مسکن ، ۲ هزار و ۳۱۱ فقره تسهیلات ازدواج و ۵۰۰ فقره تسهیلات تبصره ۱۶ پرداخت کرده است.
مدیر امور شعب بانک ملی ایلام از افرادی که در سامانه کارا برای دریافت تسهیلات ثبت نام کرده اند، خواست با تسریع در مراجعه به بانک وضعیت تسهیلات خود را تعیین تکلیف کنند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha