• سه‌شنبه / ۱۸ آذر ۱۳۹۹ / ۱۵:۰۲
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99091814191
  • خبرنگار : 50188

فرماندار رفسنجان:

تشکیل لشکر پیشکسوتان دفاع مقدس اقدامی الهام بخش و امیدآفرین

ایسنا/کرمان فرماندار رفسنجان تشکیل لشکر پیشکسوتان دفاع مقدس را اقدامی الهام بخش و امیدآفرین خواند و گفت: این پیشکسوتان روزی بینی صدام را به خاک مالیدند و امروز نیز شرایطی فراهم شده که همان آرمان ها را دنبال کنند، پیشنهاد می شود که بسیجیان که خارج از مجموعه سپاه نیز در این لشکر حضور پیدا کنند و ساماندهی شوند.

"مجید فصیحی هرندی" ظهر امروز ۱۸ آذرماه در مراسم رونمایی از تیپ سردار شهید حاج‌احمد امینی از لشکر پیشکسوتان سپاه شهید حاج‌قاسم سلیمانی در رفسنجان اظهار کرد: همه کسانی که در جبهه انقلاب اسلامی قرار دارند از جانشان گذشتند و می خواهند با هم باشند و اختلافات کوچک نباید باعث جدایی شود.

وی افزود: از تمامی بسیجیان شهرستان سپاسگزارم که در همه عرصه ها حضور داشتند به ویژه در چند ماهی که گرفتار کرونا بوده ایم، تلاش بسیار کردند، بسیج و سپاه تاکنون جایی کم نگذاشتند.

فرماندار رفسنجان تشکیل لشکر پیشکسوتان دفاع مقدس را اقدامی الهام بخش و امیدآفرین خواند و گفت: این پیشکسوتان روزی بینی صدام را به خاک مالیدند و امروز نیز شرایطی فراهم شده که همان آرمان ها را دنبال کنند، پیشنهاد می شود که بسیجیان که خارج از مجموعه سپاه نیز در این لشکر حضور پیدا کنند و ساماندهی شوند.

به گزارش ایسنا، امام جمعه رفسنجان نیز در این مراسم اظهار کرد: لشکر پیشکسوتان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با همت و تدبیر فرمانده سپاه ثارالله کرمان در کرمان رقم خورد و در سراسر کشور نیز تشکیل خواهد شد.

حجت الاسلام "اصغر عسکری" افزود: سردار سلیمانی هرگز در سلامت راهش و درستی کارش دچار تردید نشد، اینها میزان و معیار هستند که باید خودمان را با آن تطبیق دهیم.

وی بیان کرد: اعضای این لشکر سالها در دوران دفاع مقدس خدمت کردند و الان هم دست از آرمان هایشان برنداشتند و هرگز تسلیم نمی شوند.

امام جمعه رفسنجان یادآور شد: رفسنجان در دفاع مقدس با فرماندهان گردان های شهیدش، شهدای، آزاده ها و ایثارگرانش و کمک هایی که از این شهر به جبهه ارسال می شد در کشور سرآمد بود.

محمد میرزایی فرمانده تیپ تازه تاسیس سردار شهید امینی رفسنجان نیز از تشکیل دو گردان از این تیپ در شهربابک و یک گردان در شهرستان انار خبر داد و گفت: سه گردان به نام های شهیدان حاج علی امینی، حاج رضا عباس زاده و حاج مجید زینلی در رفسنجان تشکیل شده است.

وی با اعلام امادگی این گردان ها بیان کرد: ما شاگردان سردار سلیمانی هستیم و تحت امر رهبری  هر زمان که نیاز باشد وارد عمل خواهیم شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha