• دوشنبه / ۱۱ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۶
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403041107280
  • خبرنگار : 50189

فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

‌بازدارندگی ایران وابسته به خارج از کشور نیست

‌بازدارندگی ایران وابسته به خارج از کشور نیست

ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در بحث نظامی‌گری، ایران در دنیا بازدارندگی لازم را دارد و این بازدارندگی از توان داخلی است و هیچ وابستگی به خارج از کشور ندارد اما منکر تعامل با جهان نیستیم.

سردار محمدعلی نظری پیش از ظهر امروز ۱۱ تیرماه در اختتامیه گردهمایی فعالان انقلابی فضای مجازی استان کرمان اظهار کرد: در شرایط ویژه و حساسی قرار داریم که مورد توجه دشمن است.

وی با اشاره به عملیات روانی دشمن در این روزها تصریح کرد: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب همواره دسیسه‌هایی از طرق مختلف مثل جنگ، فتنه، تجزیه‌طلبی و ... در کشور پیاده کرده اما پیروز نشده است.

به اعتقاد فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، حقوق بشر آمریکایی را می‌توان از سوءگیری آمریکا بعد از عملیات وعده صادق و همچنین از عملیات طوفان‌الاقصی دید. تاکنون چه تعداد کودک فلسطینی به خاک و خون کشیده شده و برخی در این اتفاقات دو سال گذشته دایه این را داشتند که مردم ما را نجات می‌دهند.

وی نگاه به کدخدا و بیرون را راه نجات کشور ندانست بلکه راه نجات کشور را در همدلی، وحدت، دیپلماسی قوی و کار مجاهدانه و میدانی عنوان کرد.

نظری با یادآوری میزان فروش نفت در دولت دوازدهم، افزود: با دیپلماسی دولت سیزدهم توانستیم حدود دو میلیون بشکه نفت در روز به فروش برسانیم و همچنین امنیت سرمایه‌گذاری و رشد اقتصادی افزایش یافته و بیکاری کاهش چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به فرصت کوتاه برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: در این مدت زمان کوتاه توانستیم انتخابات را در امنیت و سلامت کامل برگزاری کنیم.

به اعتقاد فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، دشمن با ضریب دادن به مسائل، سانسور توانمندی‌ها، بزرگنمایی مسائل کوچک و ... ناامیدی را در جامعه پمپاژ می‌کند.

وی با تشریح اقدامات دشمن بعد از شهادت آیت الله رئیسی برای ناامید کردن جامعه خطاب به فعالان فضای مجازی اظهار کرد: امروز با تمام توانی که دارید و با همه ظرفیت برای القاء امید و نشاط در جامعه تلاش کنید و این زمانی محقق می‌شود که زمان شناس بوده و معرفت و بصیرت لازم را داشته باشید.

وی با یادآوری دستاوردهای کشور تصریح کرد: برخی معتقدند که بعضی اقدامات سه ساله باید متوقف شود و علت آن را بیان نمی‌کنند و به کلی گویی بسنده کرده‌اند اما ما برای دفاع از آن اقدامات مصداق داریم.

به گفته نظری، در بحث نظامی‌گری، ایران در دنیا بازدارندگی لازم را دارد و این بازدارندگی از توان داخلی است و هیچ وابستگی به خارج از کشور ندارد اما منکر تعامل با جهان نیستیم به طوری که شهید جمهور از ظرفیت ارز ۱۵ کشور منطقه برای پیشبرد اهداف راهبردی اقتصادی استفاده کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خطاب به فعالان فضای مجازی، گفت: حماسه ای دیگر در روز جمعه ۱۵ تیرماه در پیش داریم و با همه تخصص و با محتوای واقع بینانه و غیرتخریبی برای مشارکت حداکثری تولید محتوا کنید تا به دوام و قوام نظام رنگ و لعاب جدیدی ببخشید.

به گزارش ایسنا، حسین باقری مسئول فضای مجازی بسیج در سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این آئین حفظ و انسجام فضای مجازی استان را از اهداف برگزاری این همایش دانست و در ادامه به تشریح عملیات وعده صادق پرداخت و اظهار کرد: امروز دانشجویان جهان بخشی از جبهه مقاومت شده‌اند و در سمت درست تاریخ قرار گرفته‌اند.

وی با تبیین اقدامات دولت سیزدهم در ۱۰۰۰ روز، در ادامه عنوان کرد: برای خنثی‌سازی عملیات تحریف دشمنان، فعالان فضای مجازی به عنوان افسران جنگ نرم، باید جهاد در انتشار و تولید محتوا داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha