• دوشنبه / ۱۷ آذر ۱۳۹۹ / ۰۹:۲۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 99091712774
  • خبرنگار : 50004

رییس بیمارستان ولیعصر (عج) تبریز:

کم‌تر از ۶۰ نفر از بیماران کرونایی بستری در بیمارستان ولیعصر تبریز، فوت کرده‌اند

کم‌تر از ۶۰ نفر از بیماران کرونایی بستری در  بیمارستان ولیعصر تبریز، فوت کرده‌اند

ایسنا/آذربایجان شرقی رییس بیمارستان ولیعصر (عج) تبریز گفت: کم‌تر از ۶۰ نفر از بیماران بستری در این بیمارستان با تست کووید مثبت فوت کرده‌اند.

شهرام دبیری در مراسم اعلام نتایج چهارمین دوره نظارت جامع دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به اقدامات انجام شده در این مرکز درمانی برای پذیرش مبتلایان به کووید۱۹، گفت: حدود ۵۰۰۰ مراجعه کننده از زمان شیوع بیماری داشتیم که تعدادی از آنان به طور سرپایی درمان شده و ۱۱۰۰ نفر بستری شده‌اند.

وی با بیان اینکه الان ۵۱ نفر مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان ولیعصر (عج) تبریز بستری شده‌اند، اظهار کرد: درصد مرگ و میر بیماران بستری کرونایی در این بیمارستان، پایین‌ بوده است.

وی در ادامه ضمن قدردانی از معاونت درمان این دانشگاه، جهت ارتقاء کیفی بیمارستان‌های دانشگاهی و غیردانشگاهی، اظهار کرد: این ارزیابی سبب تلاش بیمارستان‌ها و ایجاد رقابت بین آن‌ها شده‌ و کاملا سازنده و به نفع بیماران است.

به گزارش ایسنا، دبیری افزود: بیشتر بیمارستان‌های غیر دانشگاهی، تلاش‌های مضاعفی نسبت به گذشته در جهت ارتقاء کیفیت و ارتقاء ایمنی کرده‌ و پیشرفت قابل توجهی دارند، بیماران از این امر، فایده می‌برند و امیدواریم این رقابت سازنده ادامه پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه اعتباربخشی به نفع بیمارستان و بیماران است، اظهار کرد: کسب رتبه‌ی برتر، ارزشمند، اما حفظ آن سخت و ارزشمندتر است.

رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) تبریز در بخش پایانی سخنانش متذکر شد: به عنوان یکی از بازوهای اجرایی دانشگاه علوم پزشکی و معاونت درمان در خدمت مردم هستیم و امیدواریم تمامی بیمارستان‌ها تلاش کنند خدمات خوبی را به بیماران ارایه کنند.

علی اکبر طاهراقدم، قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه باید شکرگزار دو نعمت سلامتی و امنیت باشیم، اظهار کرد: به عنوان عضوی از گروه پزشکی و افرادی که مسئولیت اجرایی داریم، مسئولیت بزرگی بر عهده‌ی ما است تا خدمتگذار اشرف مخلوقات باشیم.

وی افزود: پزشکی و درگیری با مسایل سلامتی مردم، فرصت بزرگی برای خدمت بهتر و با کیفیت‌تر به مردم است.

وی خاطرنشان کرد: ‌کرونا نشان داد که وقتی مردم در خانه‌هایشان نشسته بودند، گروه‌های پزشکی، آزمایشگاه‌های خصوصی و دولتی پای کار بودند و رهبر معظم انقلاب هم از کادر درمان قدردانی کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha