• یکشنبه / ۱۶ آذر ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۸
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99091612265
  • خبرنگار : 50223

سرپرست مخابرات استان خبر داد

برقراری ارتباط پایدار و مطمئن در کهگیلویه و بویراحمد نیازمند زیرساخت‌های ارتباطی

برقراری ارتباط پایدار و مطمئن در کهگیلویه و بویراحمد نیازمند زیرساخت‌های ارتباطی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: جهت برقراری ارتباطی پایدار و مطمئن در تمام نقاط استان نیازمند زیرساخت‌های ارتباطی از جمله فیبر نوری هستیم.

سید محمد هادی امیری در جمع خبرنگاران افزود: جهت برقراری ارتباطی پایدار و مطمئن در تمام نقاط استان نیازمند زیرساخت‌های ارتباطی از جمله فیبر نوری هستیم و به دلیل شرایط جغرافیایی خاص استان، محدودیت های در توسعه فیبر نوری بوده، خوشبختانه با رایزنی‌های انجام گرفته شده و نگاه ویژه وزیر جوان ارتباطات، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، استاندار توسعه گرای استان و نمایندگان دلسوز و فهیم استان، این مهم برای توسعه زیرساختی استان محقق شد و به نوعی می توان سال ۹۹ را سال انقلاب زیرساخت ارتباطی مخابراتی برای استان نامگذاری کرد.

وی اظهارکرد: خوشبختانه بخش اعظمی از استان به کارگاه توسعه زیرساختی فیبرنوری تجهیز شده که می‌توان به پروژه فیبر نوری باشت به چرام به طول ۱۱۹کیلومتر آن هم بدون مسیرهای فرعی اشاره کرد و تاکنون ۱۱۳کیلومتر از آن به اتمام رسیده و با تکمیل ۶کیلومتر دیگر این پروژه کلیه روستاهای همجوار این مسیر از نعمت ارتباط تلفنی و اینترنتی برخوردار خواهند شد، لازم به ذکر هست در همین پروژه ما علاوه بر ۱۱۹کیلومتر ماتوانسیم ۹کیلومتر جهت روستای مله تم و۲کیلومتر و۳۰۰متر جهت روستای دلی باریک و یک کیلومتر و۶۰۰متر جهت سایت روستای لار و۴۰۰متر نیز جهت ریپتر خیمند حفاری و کابل کشی کنیم که این اقدامات در چنین سطحی تا کنون بی نظیر بوده است

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پروژه فیبرنوری یاسوج به سی سخت خاطرنشان کرد: این پروژه به طول۴۳کیلومتر می باشد که فیبر ۲۲کیلومتر آن حفاری و کابل کشی شده و مابقی مسیر در حال انجام کار است و این پروژه بهترین هدیه به اهالی فرهنگ دوست و نجیب شهرسی سخت و کلیه روستاهای همجوار محور یاسوج به سی سخت است.

امیری با اشاره به اجرای پروژه فیبرنوری مهم دیگری در استان تصریح کرد: پروژه فیبرنوری یاسوج به کاکان به طول ۳۸کیلومتر در دست اجراست که ۸کیلومتر از آن حفاری و کابل کشی شده و ان شاالله کمتر از زمان موعد مقرر این پروژه تکمیل و دهستان کاکان به اینترنت پرسرعت تجهیز خواهد شد.

وی به پروژه فیبر نوری شهرستان بهمئی به طول ۴ کیلومتر اشاره کرد و ادامه داد: این مهم هم اکنون انجام گرفته و شاهد ارتباطی پایدار در شهر بهمئی هستیم.

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: همواره یکی از مشکلات اساسی بخش سپیدار، روستای کوشک شهرستان بویراحمد و همچنین شهرهای گرمسیری استان قطع ارتباط و اختلال در مسیر انتقال بوده و با تدبیر اتخاذ شده ۵ کیلومتر از مسیر فیبرنوری در محدوده روستای تنگاری دشتروم به دلیل تعداد مفصل‌های زیاد و افت سرعت، تعویض و هم اکنون شاهد ارتباطی پایدار و مطمئن در شهرهای گرمسیری استان و بخش سپیدار و روستای کوشک بویراحمد می باشیم.

امیری تاکید کرد: یکی از مشکلات ارتباطی مخابرات گلایه مندی مردم شریف منطقه دشمن زیاری، قلعه رئیسی ودیشموک بوده و جهت رفع مشکلات ارتباطی این شهر، تعویض فیبر نوری ازدوراهی راک تا قلعه رئیسی به طول ۱۴کیلومتردر محور جدید دهدشت به پاتاوه در دستور کار قرار گرفت، پیمانکاران این پروژه مشخص و ظرف روزهای آینده ان شاالله کار اجرایی آن آغاز خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به پروژه فیبرنوری روستای آب شیرین به بن پیر گچساران به طول ۴۵ کیلومتر بیان کرد: استعلامات لازم جهت این پروژه انجام پذیرفته و ان شاءالله با رایزنی های لازم فیبرنوری آن تامین و عملیات اجرای آن آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha