علی سهرابی افزود: هر ساله اصلیترین دغدغهها و چالشهای تعلیم و تربیت توسط متخصصان امر احصا شده و طی مراحلی به تمامی پژوهشگران کشور فراخوان میشود تا مورد تحقیق و پژوهش علمی قرار گیرد و گرهی از گرههای آموزش و پرورش را بگشاید.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش مازندران خاطرنشان کرد: به مدد حضور صاحبنظران و افراد خبره در بدنه آموزش و پرورش، استان مازندران به عنوان استانی پیشرو در اخذ نیازها، شناخت اولویتها، دریافت کدهای رهگیری از سامانه سمات وزارت علوم، اجرا و نظارت بر طرحهای پژوهشی توسط متخصصان شورای تحقیقات آموزش و پرورش مازندران محسوب میشود و امسال نیز امیدواریم این اولویتها توسط اندیشمندان به نحو احسن در قالب طرحهای پژوهشی مورد اجرا قرار گیرد.
وی ادامه داد: امسال پس از جلسات فراوان، بحث و بررسیهای بسیار صاحبنظران و معاونان ادارهکل با هدایتهای مدیرکلاموزش و پرورش مازندران، از میان بیش از ۱۰۰ عنوان پژوهشی که احصا شد، ۱۲موضوع پژوهشی به تایید اعضای شورای تحقیقات آموزش و پرورش مازندران رسید.
سهرابی خاطرنشان کرد:برای این ۱۲ اولویت، پروپوزال پژوهشی در قالب فرم پیشنهاده از سوی پژوهشگران فرهنگی و غیر فرهنگی به گروه تحقیق و پژوهش ادارهکل ارسال خواهد شد و طی ۳ مرحله توسط داوران زبده که از اساتید بهنام دانشگاههای استان هستند مورد داوری قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام
نظرات