• شنبه / ۱۰ آبان ۱۳۹۹ / ۰۹:۴۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 99081005731

مدیر کارآفرینی و اشتغال استان گلستان خبرداد

تمدید مهلت ثبت‌نام در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی تا ۳۰ آبان

تمدید مهلت ثبت‌نام در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی تا ۳۰ آبان

ایسنا/گلستان مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان از تمدید مهلت ثبت‌نام در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی تا ۳۰ آبان ماه خبرداد.

موسی بی‌باک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در راستای ایجاد اشتغال پایدار و به‌منظور کمک و رونق اقتصادی خانوار و توسعه جایگاه مشاغل خانگی در اقتصاد کشور و استان در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه این طرح در سه فاز اجرا می‌شود، افزود: در فاز اول شناسایی و اولویت‌بندی مزیت‌ها و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های اشتغال در حوزه مشاغل خانگی، در فاز دوم توانمندسازی متقاضیان از طریق راهنمایی، استعداد سنجی، مشاوره، آموزش‌های کوتاه‌مدت در خصوص کارآفرینی، شناخت بازار و مسائل مالی و در فاز سوم که مربوط به اتصال به بازار است، ارتباط و تعامل با اشخاص فعال عرصه فروش محصولات مشاغل خانگی و ارتباط با برندهای معروف بازار فروش انجام می‌گیرد.

مدیر کارآفرینی و اشتغال استان گلستان ضمن تأکید بر اثربخشی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در توسعه جایگاه مشاغل خانگی و پایداری اشتغال، تصریح کرد: با اجرای این طرح حلقه‌های مفقوده شناسایی و با تیم سازی و شبکه‌سازی لازم، شاهد افزایش کمی و کیفی محصولات عرضه شده در بازار توسط برندهای مطرح خواهیم بود.

بی‌باک خاطرنشان کرد: سهم استان گلستان از طرح ملی توسعه مشاغل خانگی ۲ هزار و ۳۰۰ نفر بوده که تاکنون یک هزار و ۶۲۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام تا ۳۰ آبان ماه سال جاری، گفت: متقاضیانی می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت www.inhb.ir مراجعه کنند. داشتن حداقل ۱۸ سال سن، بومی استان محل ثبت‌نام بودن، عدم اشتغال تمام‌وقت و عدم بیمه کارآفرینی از جمله شروط ثبت‌نام در این طرح است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha