• دوشنبه / ۲۱ مهر ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99072115731

ارشد عقیدتی سیاسی آجا منطقه فارس تشریح کرد

ویژه برنامه‌های گرامیداشت روز عقیدتی سیاسی در فارس

ویژه برنامه‌های گرامیداشت روز عقیدتی سیاسی در فارس

ایسنا/فارس ارشد عقیدتی سیاسی‌های ارتش جمهوری اسلامی منطقه فارس به تشریح برنامه‌های گرامیداشت روز عقیدتی سیاسی در یگان‌های مختلف آجا در این استان پرداخت و گفت: برنامه‌ها با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی اجرا خواهد شد.

حجت‌الاسلام عزیز رضایی دوشنبه ۲۱ مهرماه در جمع خبرنگاران گفت:‌ با هدف ایجاد هماهنگی در برنامه‌های فرهنگی- تبلیغی ۲۴ مهرماه (سالروز تأسیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش)، بر اساس خط مشی‌های ابلاغی از سوی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش جلسات متعددی با حضور روسای عقیدتی سیاسی یگان‌های این منطقه نظامی برگزار شد.

وی افزود: این نشست‌ها برای هدفمند کردن برنامه‌های تبلیغی این روز برگزار شد تا بتوانیم نهاد مقدس عقیدتی ـ سیاسی و فعالیت‌های سیاسی، مذهبی، فرهنگی، قرآنی، آموزشی و بصیرتی این سازمان را به کارکنان ارتش و عموم جامعه معرفی کنیم و سطح آگاهی عموم مردم را از خدمات ارتش جمهوری اسلامی ایران و عقیدتی ـ سیاسی در طول سال‌های انقلاب، دفاع مقدس و پس ازآن بالا ببریم.

رضایی، تبلیغات میدانی و فضاسازی محیطی در شهرهای استان فارس، پادگان‌ها و کوی‌های سازمانی یگان‌های منطقه، تهیه و پخش کلیپ‌های چند دقیقه‌ای از فعالیت‌ها و دستاوردهای سازمان، تجلیل از کارکنان شایسته و فعال در امور فرهنگی و تهیه و پخش بروشور و بسته‌های فرهنگی از جمله برنامه‌های روز عقیدتی ـ سیاسی ارتش در سطح استان برشمرد.

اعزام سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه‌ی شهرهای دارای وضعیت سفید در استان برای معرفی خدمات ارتش جمهوری اسلامی ایران و سازمان عقیدتی ـ سیاسی، تولید برنامه‌های تلویزیونی با همکاری صدا و سیما، برگزاری مسابقات متنوع کتابخوانی، خاطره‌نویسی، مقاله و شعر ویژه کارکنان پایور و وظیفه و خانواده‌های آنان، راه‌اندازی نمایشگاه در اماکن پر تردد شهرها، تبیین نگاه مقام معظم رهبری به ارتش در سال‌های اخیر و به ویژه در خصوص برنامه‌های مردم‌یاری، تولید کلیپ‌های کوتاه از منویات مقام معظم رهبری در خصوص عملکرد ارتش، سخنرانی در جمع روحانیون در حوزه‌های علمیه و غیره از دیگر برنامه‌هایی بود که ارشد عقیدتی ـ سیاسی ارتش در استان فارس از آن‌ها یاد کرد.

به گفته‌ی رضایی، دیدار مسؤلان و رؤسای عقیدتی ـ سیاسی یگان‌های منطقه با نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا و  برنامه‌های فرهنگی گسترده ویژه فضای مجازی از دیگر برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای گرامیداشت روز عقیدتی ـ سیاسی در ارتش استان فارس است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha