• دوشنبه / ۲۱ مهر ۱۳۹۹ / ۱۰:۳۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 99072115375
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

رییس شورای اسلامی شهر تبریز:

تبریز را به سمت هوشمند سازی سوق می‌دهیم

تبریز را به سمت هوشمند سازی سوق می‌دهیم

ایسنا/آذربایجان شرقی رییس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به لایحه شهرداری در زمینه حفاری ۴۰۰ کیلومتری کانال فیبر نوری، گفت: در برنامه داریم که شهر هوشمند ایجاد کنیم و شهر را به سمت هوشمند سازی سوق دهیم.

شهرام دبیری با بیان این‌که در این دوره از شورای اسلامی شهر تبریز سعی کردیم با برنامه ریزی جلو برویم، اظهار کرد: با به روز کردن حسابرسی و تفریق بودجه شهرداری، نقش نظارتی را تقویت کرده‌ایم.

وی تشریح کرد: ایجاد شهرداری شیشه‌ای و شفاف و در جریان قرار گرفتن شهروندان در اجرای امور و کاهش میزان ترک تشریفات از جمله دیگر اقدامات برای افزایش نقش نظارت شورا است.

دبیری با بیان این‌که اگر کانال فیبر نوری حفاری و این امر اجرایی شود، در این صورت بعد از آن به راحتی می توان از اپلیکیشن های متنوع استفاده کرد، افزود: این موضوع پس از تصویب توسط اعضا شورا اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: اگر این امر اتفاق بفتند برای اولین بار در کشور تبریز شاهد این میزان کیلومتر از فیبر نوری خواهد بود.

وی با بیان این‌که از مهم‌ترین مسایل دیگر انتقال پادگان و ساخت پارک بزرگ باغشمال در سطح شهر تبریز است، اظهار کرد: در این پارک، سوله‌ها نیز محلی برای انجام کارهای علمی فرهنکی و هنری خواهند بود.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: پروژه‌های عمرانی بسیاری آغاز می‌شود که پروژه پارک بزرگ از جمله آن است؛ در این رابطه قراردادی با مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد سرمایه‌گذاری می‌شود و مجموعه فرهنگی تفریحی ورزشی در آن منطقه از تبریز ایجاد خواهد شد.

وی از احداث مقبره الشعرا، اتوبان ولایت، پل همسان کابلی، پل روز گذر ارتش، کمربند میانی و ... به عنوان برخی دیگر از پروژه‌های در دست اجرا اشاره کرد.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، وی در بخش دیگری از سخنان خود، افزود: در ارتباط با آسفالت نیز اقدامات اساسی انجام شده و در شش ماهه اول سال جاری، ۲۰۰ هزار تن آسفالت با ۹۰ میلیارد هزینه، انجام شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha