• شنبه / ۱۹ مهر ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99071913967
  • خبرنگار : 50165

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان اعلام کرد

توزیع سهمیه شش ماهه نفت سفید به ۲۷ هزار خانوار

توزیع سهمیه شش ماهه نفت سفید به ۲۷ هزار خانوار

ایسنا/زنجان مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: یک مرحله سهمیه هزار لیتری نفت سفید برای شش ماهه سرد سال بین ۲۷ هزار خانوار توزیع شد.

حمید حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر قریب به ۴۰۰ روستا با ۲۷ هزار خانوار دریافت‌کننده نفت سفید در استان زنجان هستند که تاکنون یک مرحله سهمیه هزار لیتری برای شش ماهه سرد سال از اول شهریورماه در کارت روستائیان فاقد گاز شهری به خصوص مناطق صعب‌العبور شارژ شده است.

وی افزود: علاوه‌بر آن تاکنون ۴ سیلندر ۱۱ کیلویی و یک سیلندر ۲ کیلویی گاز مایع با قیمت دولتی نیز ماهانه در کارت بانکی معرفی‌ شده توسط خود این افراد شارژ می‌شود.

این مسئول با اشاره به توزیع نفت‌گاز و گاز مایع در روستاهایی که گاز آن به صورت موقتی قطع بود، ادامه داد: در پی تعمیرات خط لوله انتقال گاز روستایی و قطعی گاز طبیعی روستاهای رازبین، اژدهاتو، آزاد سفلی، چورزق و دوران، هماهنگی‌های لازم با شرکت‌های تأسیسات گاز مایع و فروشندگی‌های نفتگاز به عمل آمده و با پیگیری و تلاش کارکنان ناحیه مرکزی، فرآورده‌های نفتی گرمایشی و حرارتی در جهت آسایش و رفاه مردم این روستاها تامین شد.

حبیبی تصریح کرد: نزدیک به ۴۰۰ سیلندر ۱۱ کیلویی گاز مایع بین خانوارهای روستانشین واقع در مسیر قطعی گاز توزیع شد و حدود یک ۱۰۰ هزار لیتر سوخت دوم نفت‌گاز نیز به منظور پیشگیری از هرگونه آسیب و توقف تولید، به مرغداری‌های واقع در محدده تعمیرات خط لوله گاز اختصاص یافت.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان با بیان اینکه با راه‌اندازی سامانه توزیع الکترونیکی، تامین و توزیع گاز مایع مصرف‌کنندگان این فرآورده در استان زنجان تسهیل‌گری شده است، یادآور شد: تغییر نظام درخواست و توزیع این فرآورده از روش سنتی به الکترونیکی، به منظور صیانت از سرمایه ملی و دفاع از حقوق مصرف‌کنندگان واقعی ساکن در روستاهای صعب‌العبور فاقد گاز شهری استان زنجان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha