• سه‌شنبه / ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۴:۳۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 99061108093

سخنگوی باشگاه شهرداری گرگان: اولویت ما حفظ ترکیب فصل گذشته است

سخنگوی باشگاه شهرداری گرگان: اولویت ما حفظ ترکیب فصل گذشته است

ایسنا/گلستان سخنگوی باشگاه شهرداری گرگان گفت: مهران شاهین‌طبع، سرمربی فصل گذشته تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای یک فصل دیگر در این تیم می‌ماند.

آرش فولادیان در نشست خبری با اصحاب رسانه درخصوص تیم داری مجدد شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال مردان، اظهار کرد: با توجه به اتفاقات فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال، باشگاه شهرداری گرگان تصمیم گرفته بود که تا زمانی که تکلیف مطالبات این تیم مشخص نشد، تیم داری نکند. از طرف دیگر شهروندان بی‌شمار و مشتاق شهرداری گرگان مطالبه جدی داشتند که شهردار از تصمیم خود صرف‌نظر کند.

وی افزود: پیگیری‌ها ادامه داشت تا اینکه دعوت‌نامه برگزاری جلسه‌ای از سوی رئیس فدراسیون بسکتبال برای شهردار گرگان ارسال شد. روز گذشته این جلسه که بسیار جلسه خوبی بود برگزار و دو طرف به تفاهمات خوبی دست یافتند. مواضع و پیگیری‌های شهرداری گرگان همچنان ادامه دارد. با توجه به توافقات صورت گرفته، شهردار گرگان تصمیم گرفت که خواست مردم را اجابت و امسال هم تیم داری کند.

سخنگوی باشگاه شهرداری گرگان بیان کرد: برای اینکه وقت را از دست ندهیم از همان روز قبل با اولویت حفظ ترکیب فصل گذشته وارد مذاکرات شدیم.

فولادیان بیان کرد: با مذاکرات صورت گرفته رسماً با آقای شاهین‌طبع به توافق رسیدیم و ایشان در فصل جدید نیز سرمربی تیم شهرداری گرگان خواهند بود.

وی گفت: تا این لحظه مذاکرات برای جذب بازیکن به عقد قرارداد و نتیجه قطعی منتج نشده است.

سخنگوی باشگاه شهرداری گرگان تصریح کرد: امسال نیز همانند سال گذشته ترکیبی از بازیکنان بومی و تیم ملی را در شهرداری استفاده خواهیم کرد.

فولادیان گفت: درخصوص جذب بازیکن خارجی منتظر دستورالعمل‌های فدراسیون هستیم. پری پتی علاقه زیادی به تیم شهرداری گرگان دارد و همچنان با ما و بازکنان در ارتباط است و از علاقه‌مندی خود برای حضور مجدد در گرگان صحبت می‌کند. باید ببینیم امسال شرایط برای جذب بازیکن خارجی چگونه است تا در این خصوص تصمیم بگیریم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امسال بودجه مصوب شورای شهر برای تیم بسکتبال شهرداری گرگان ۶ میلیارد تومان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha