• دوشنبه / ۳ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۷:۳۲
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 99060302786
  • خبرنگار : 50026

افتتاح پروژه‌های ورزشی خوسف خراسان جنوبی در هفته دولت

افتتاح پروژه‌های ورزشی خوسف خراسان جنوبی در هفته دولت

ایسنا/خراسان جنوبی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خوسف گفت: همزمان با هفته دولت، سومین زمین چمن مصنوعی شهرستان در روستای سیوجان با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 300 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

فاطمه چهکندی نژاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از پروژه‌های در دست اقدام در شهرستان خوسف، زمین چمن شهر جدیدالتاسیس ماژان است که زیرسازی و تسطیح این پروژه توسط دهیاری در دست اقدام بوده و امیدواریم در دهه فجر این زمین چمن نیز به بهره‌برداری برسد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خوسف ادامه داد: استخر سرپوشیده شهر خوسف نیز از سال 90 با زیربنای 1450 متر مربع دارای 75 درصد پیشرفت فیزیکی بوده و امیدواریم در سال جاری به بهره‌برداری برسد تا آرزوی دیرینه این مردم به ثمر بنشیند.

چهکندی نژاد گفت: تاکنون برای این پروژه یک میلیارد و  285 میلیون و 500 هزار ریال توسط بنیاد مستضعفان و دو میلیارد و 550 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: با سفر استاندار به شهرستان و تصویب این پروژه، سرعت اجرای پروژه چندین برابر شده و اقدامات نهایی بهره‌برداری از آن در حال انجام است.

رئیس اداره ورزش و جوانان خوسف ادامه داد: برای دو پروژه نیمه تمام دیگر شهرستان شامل گود باستانی و سالن ورزشی سقف کوتاه نیز اعتبار خوبی پیش‌بینی شده و تا پایان سال 1400 نیز این پروژه‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.

چهکندی‌نژاد بیان کرد: از محل اعزام کاروان‌های نشاط و امید نیز در سال جاری خانه جوان شهر خوسف و سه خانه ورزش روستای در شهرستان تجهیز شده است.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان خوسف به عنوان سومین شهرستان وسیع استان در زمینه‌های ورزشی دارای استعدادهای بالقوه‌ای است که با شکوفایی این استعدادها آینده درخشانی در زمینه ورزش پیش روی این شهرستان است.

چهکندی‌نژاد بیان کرد: علی‌رغم این استعدادها متاسفانه در زمینه امکانات ورزشی در سطح شهرستان و استان در سطح پایین‌تری نسبت به میانگین کشوری قرار داریم که امیدواریم با افتتاح پروژه‌های در حال احداث به میانگین کشوری دست یابیم.

وی ادامه داد: با شیوع بیماری کرونا بسیاری از فعالیت‌های ورزشی تعطیل و یا نیمه تعطیل شده‌اند که باید با اجرای سایر برنامه‌های ورزشی جلوی تبعات منفی این بیماری بر ورزش گرفته شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان خوسف بیان کرد: تبعات این بیماری بر ورزش نسبت به سایر حوزه‌ها تاثیر بیشتری داشته است که امیدواریم با از بین رفتن این بیماری و با ایجاد پروتکل‌های بهداشتی قوی بتوان ورزش را به روال سابق برگرداند.

وی تعطیلی چندماهه سالن‌های ورزشی، برگزار نشدن ورزش‌های گروهی و جشنواره‌ها را از جمله تبعات این بیماری بر ورزش دانست و خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های ورزشی و پویش‌های محلی به تشویق مردم به ماندن در خانه توانسته تبعات این بیماری را بکاهد.

چهکندی نژاد ادامه داد: تصمیمات بسیار خوبی برای کاهش آسیب‌های ناشی از بیماری کرونا بر ورزش و فعالین این حوزه توسط دولت اجرا شده است.

وی، یکی دیگر از اقدامات بسیار مهم در شهرستان در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی را راه‌اندازی مجمع خیرین ازدواج در شهرستان برشمرد و خاطرنشان کرد: سیاست‌گذاری، برنامه ریزی، مشاوره، ازدوج آسان و تحکیم و تقویت فعالیت خیرین در حوزه ازدواج از جمله‌های اهداف این مجمع خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha