• دوشنبه / ۳ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۰:۱۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 99060302147
  • منبع : روابط عمومی وزارتخانه میراث فرهنگی صنایع…

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مطرح کرد

اتمام فاز نخست راه‌اندازی بازار مجازی صنایع‌دستی آذربایجان شرقی

اتمام فاز نخست راه‌اندازی بازار مجازی صنایع‌دستی آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از اتمام فاز نخست راه‌اندازی بازار مجازی صنایع‌دستی استان خبر داد.

احمد حمزه زاده در جلسه بررسی ابعاد فنی ایجاد بازار اینترنتی صنایع‌دستی استان با تاکید بر این‌که تسهیل روند عرضه و تقاضا در حوزه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی لازمه رونق اقتصادی این بخش پویا است، گفت: راه‌اندازی بازار مجازی صنایع‌دستی از مهم‌ترین اقداماتی که میراث فرهنگی در راستای ارتقای میزان عرضه و تقاضای حوزه صنایع‌دستی در دستور کار قرار داده و به‌واسطه آن بستر لازم جهت معرفی، مبادله و آموزش هنرهای سنتی و دستی توسط هنرمندان فراهم می‌شود.

وی در ادامه به تشریح اقدامات انجام‌شده در راستای راه‌اندازی بازار مجازی صنایع‌دستی پرداخت و افزود: پنل اولیه این بازار طراحی‌شده و تهیه محتوای آن اعم از عکاسی و محتوای کتبی آثار توسط اداره کل میراث فرهنگی استان در حال تهیه و بارگذاری است، همچنین دامنه و نام این سایت ثبت و پیگیری عقد قرارداد با اداره پست در حال انجام است.

وی با تاکید بر این‌که در این سایت معرفی و عرضه آثار هنری بومی استان در اولویت قرار دارند، گفت: با توجه به این‌که هدف از ایجاد این بازار رونق تولید و چرخه اقتصادی حوزه صنایع‌دستی استان است، از این رو در این سایت معرفی، عرضه و آموزش هنرهای دستی و سنتی هنرمندان آذربایجان شرقی در اولویت قرار دارد.

به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، حمزه زاده اظهار کرد: این اداره کل در تلاش است تا در آینده‌ای نزدیک با راه‌اندازی سایت بازار صنایع‌دستی علاوه بر تسهیل روند عرضه صنایع‌دستی استان، زمینه لازم برای معرفی آثار بی‌بدیل هنرمندان آذربایجان را فراهم سازد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha