• یکشنبه / ۲ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۳:۳۴
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 99060201541
  • خبرنگار : 50212

فرماندار: تامین برق، مسیر سرمایه گذاری های بیشتر را در ساوه هموار می کند

فرماندار: تامین برق، مسیر سرمایه گذاری های بیشتر را در ساوه هموار می کند

ایسنا/مرکزی فرماندار ساوه گفت: تامین برق مورد نیاز صنایع ساوه یک زیرساختی حیاتی برای تحقق جهش تولید است.

علی میرزایی امروز، یکشنبه، دوم شهریورماه در حاشیه بهره برداری از نیروگاه ۲۰ مگاواتی صیناکو واقع در منطقه ویژه اقتصادی شهر صنعتی کاوه شهرستان ساوه و بازدید از یک واحد تولیدی، در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به وضعیت قابل قبول فعالیت صنایع شهرستان ساوه اظهار کرد: در این شهرستان با وجود برخورداری از بزرگترین شهر صنعتی کشور به نسبت حجم صنایع و واحدهای تولیدی، کمترین چالش و تنش کارگری وجود دارد و کارفرمایان با حمایت حداکثری از نیروی کار و کارگران نیز با خویشتن داری و بردباری در خط مقدم تولید و اقتصاد مقاومتی و در سنگر کار و تولید خدمت می کنند.

وی بیان کرد: با وجود نوسانات ارزی و چالش‌های اقتصادی خوشبختانه حجم متقاضیان برای سرمایه گذاری در این شهرستان با توجه به موقعیت ویژه شهرستان بالاست و هم اکنون افزون بر ۳۰ سرمایه گذار متقاضی ایجاد سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی و شهر صنعتی کاوه به دلیل قابلیت‌های منحصر بفرد آن هستند.

وی برخورداری از زیرساخت های مناسب، نزدیکی به پایتخت و فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)، دسترسی به راه آهن و خطوط ریلی، قرار گرفتن در کریدور شرق به غرب و شعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران را دلیل انگیزه بالای سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در ساوه دانست و افزود: رفع مشکل کمبود برق در این منطقه صنعتی موجب افزایش میزان سرمایه گذاری خواهد شد.

میرزایی احداث دو پست ۶۳ کیلوولت را موجب افزایش میزان سرمایه‌گذاری در شهر صنعتی کاوه بیان کرد و گفت: با احداث این دو پست در مرحله اول ۳۰ متقاضی سرمایه گذاری با اشتغالزایی بالا در صنایعی نظیر تولید لوازم بهداشتی، هایتک اقدام به تاسیس واحدهای تولیدی و صنعتی خواهند کرد.

وی مشارکت حداکثری دستگاه های اجرایی برای تامین زیرساخت‌های لازم نظیر پست ۶۳ کیلوولت برق در شهرصنعتی را عامل مهمی برای جهش در تولید بزرگترین شهرصنعتی کشور دانست و افزود: ایجاد اشتغال و ارزش‌افزوده بالا در گرو تامین زیرساخت‌هاست.

فرماندار ساوه در ادامه گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته دولت ۱۱۶ طرح اقتصادی، عمرانی، صنعتی و مدیریت شهری با ایجاد شغل برای 2058 نفر در شهرستان ساوه به بهره‌برداری می‌رسد که برای بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی، افتتاحی و همچنین پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود، ۲۴۰ میلیارد  تومان هزینه شده است.

وی از سفر قریب‌الوقوع وزیر ورزش و جوانان به ساوه و زرندیه خبر داد و افزود: احتمالا برخی از پروژه‌های شهرستان در هفته های آینده با حضور مقام عالی وزارت ورزش و جونان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha