• چهارشنبه / ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۲۲:۵۹
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403070403654
  • خبرنگار : 50212

سردار فدوی: شهدا پشتوانه انقلاب اسلامی هستند

سردار فدوی: شهدا پشتوانه انقلاب اسلامی هستند

ایسنا/مرکزی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدای والامقام پشتوانه انقلاب اسلامی هستند و همه باید مطمئن باشند که حرکت در مسیر شهدا عاقبت بخیری و نتیجه آن ورود به بهشت است.

سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی چهارشنبه چهارم مهرماه در همایش فرماندهان و اعضای شورای پایگاه‌های بسیج ادارات استان مرکزی اظهار کرد: ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی تکلیفی را انجام دادند که این کار هزاران سال باید گرامی داشته شود.

وی با اشاره به سلطه‌گری جبهه باطل در رژیم طاغوت گفت: وقتی ندای انقلاب اسلامی در عالم سرداده شد نظام سلطه به وحشت افتاد که اگر این ندای حق گسترش پیدا کند بساط سلطه گری را بر می‌چیند، بر همین اساس بود که از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی، علیه نظام توطئه افکنی کردند.

وی بیان کرد: مردم در سال ۱۳۴۲ به دنبال ندای حقی رفتند که امام راحل آن را سر داد و نهضت اسلامی آغاز شد و خدای تعالی نصرت کرد تا انقلاب به پیروزی رسید و در طول عمر با برکت آن هر توطئه‌ای علیه این ملت با شکست مواجه شد.

سردار فدوی به اشتباه محاسباتی دشمن در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: دشمنان انقلاب در اثر اشتباه محاسباتی جنگ را به سرکردگی رژیم بعث آغاز کردند و تصور می کردند پیروز خواهند شد اما ندای حق امام راحل در ۳۱ شهریورماه آنچنان شور و نشاطی را در بین ملت ایران برقرار کرد که باعث شد ملت ایران سراسیمه به جهاد در راه خدا بروند.

وی با اشاره به حضور افزون بر ۱۰ درصد مردم در جنگ تحمیلی گفت: رزمندگان اسلام دلداده مجاهدت در راه خدا بودند که به تکلیف خود عمل کردند. باید شجاعت‌ها و دلیرمردی‌های تاریخ جنگ به خوبی گفته شود چرا که نبرد بین جبهه حق و جبهه باطل، امری مقدس است.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: جنگ در دوران دفاع مقدس بین ایران و عراق بود اما رسما ۸۷ کشور اعلام کردند که در جنگ تحمیلی علیه ملت ایران از صدام حمایت کردند. ملت ایران تکلیف مدار بودند و در لبیک به فرمان امام به جبهه‌ها رفتند و در برابر دشمن متجاوز مقاومت کردند.

وی با تاکید بر اینکه دفاع از جبهه حق و تمامیت ارضی از واجبات است و ملت ایران به این واجب الهی به خوبی عمل کردند، افزود: قریب به ۲۰۰ هزار شهید در دفاع مقدس تقدیم اسلام شده است و این ثمره مجاهدت در راه خدا و عمل به تکلیف است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فرزندان دهه ۹۰ از خود بصیرتی بالاتر از جوانان دهه ۶۰ نشان دادند، اظهار کرد: بصیرت جوانان مانع از تلاش‌های دشمنان برای توطئه افکنی شده است. این وعده الهی است که همیشه حزب خدا و جبهه حق پیروز و باطل نابود است. در دهه ۶۰ جبهه مقاومتی وجود نداشت و همه مقابل ما بودند اما الان جبهه مقاومتی ایجاد شده که اشک آمریکا را درآورده است.

سردار فدوی با تاکید بر اینکه هفته دفاع مقدس هفته بزرگداشت خون‌هایی است که در عمل به تکلیف الهی مجاهدت کردند، تصریح کرد: شهدای والامقام پشتوانه انقلاب اسلامی هستند و همه باید مطمئن باشند که حرکت در مسیر شهدا عاقبت بخیری و نتیجه آن ورود به بهشت است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha