• پنجشنبه / ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ / ۲۳:۵۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 99053022915
  • خبرنگار : 71595

جلالی: باید استعفا می‌کردم/ روزهای سختی را سپری کردیم

جلالی: باید استعفا می‌کردم/ روزهای سختی را سپری کردیم

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید استعفای چند هفته قبلش تصمیم درستی بوده اما مدیریت باشگاه با درایت آن را نپذیرفت.

به گزارش ایسنا، مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: واقعا خوشحالم. این یکی از سخت‌ترین پروژه‌های دوران کاری من بود. البته می‌خواستم خودم را هم تست کنم چون این چالش پرفشاری بود. خوشحالم که بر آن فائق آمدیم. از مسئولان استان، شهر و باشگاه تشکر می‌کنم چون فوق‌العاده عمل کردند. همچنین از مجموعه کادر فنی، سرپرستی و بازیکنان تشکر می‌کنم. بازیکنانم با کمال صداقت و همدلی شرایط را کاملا درک کردند. خوشحالم که این تیم در جایگاه دهم ایستاد و شاید حتی می‌توانستیم بهتر از این باشیم.

در ادامه خبرنگاری به او گفت که احتمالا از اینکه چند هفته قبل استعفایش پذیرفته نشد باید راضی باشد که جلالی هم گفت: در آن مقطع باید این کار را می‌کردم ولی این درایت مدیر باشگاه بود. در واقع مدیریت این تصمیم را گرفت و من به نوبه خودم از آن‌ها ممنونم که در آن مقطع تصمیم خوبی گرفتند.

خبرنگار بعد از این، با اشاره به روز جهانی پزشک از جلالی خواست تا یک جمله به زارع، پزشک گل‌گهر بگوید که او هم بیان کرد:‌ از آقای زارع تشکر می‌کنم. هم از او و هم از همه پزشکانی که در سراسر کشور مخصوصا در این چند ماهه خیلی اذیت شدند تشکر می‌کنم. 

سرمربی گل‌گهر درباره فصلی که گذشت هم توضیح داد: این لیگ فرسایشی و فوق‌العاده پرفشار بود. لیگ باید نهایتا در ۱۰ ماه برگزار شود. وقتی نزدیک ۱۴ ماه طول می‌کشد یعنی سخت و فرسایشی است. به همین دلیل آسیب دیدگی‌های زیادی هم به وجود آمد. مربیان و بازیکنان زیادی هم بین تیم‌ها جابجا شدند. واقعا خیلی سخت بود و من خوشحالم توانستیم از این سختی سربلند بیرون بیاییم. تیم ما روزهای خیلی سختی را سپری کرد.

جلالی درباره بازی امروز تیمش هم توضیح داد: بازی خیلی خوب بود و ما کاملا مسلط بودیم. خوشحالم که بازیکنان به این قابلیت رسیده‌اند که هم زیبا بازی کنند و هم نتیجه بگیرند. داوری هم امروز خیلی خوب بود و من از تیم داوری ممنونم.

انتها یپیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha