• سه‌شنبه / ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۵:۰۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99052821046
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مهاجم سابق سپاهان:

مهم ترین اولویت باشگاه تعیین مدیرعامل است/هیچ تیمی در ایران امکانات سپاهان را ندارد

مهم ترین اولویت باشگاه تعیین مدیرعامل است/هیچ تیمی در ایران امکانات سپاهان را ندارد

ایسنا/اصفهان مهاجم سابق تیم فوتبال سپاهان گفت: تکسیرا مربی است که از ابتدای فصل با این بازیکنان بوده است و پس از دو فصل از شرایط بازیکنان و قابلیت‌هایشان آگاه است، بنابراین برای چندبازی آسیایی نیز شاید با تکسیرا نتیجه بگیریم.

سیدمهدی سیدصالحی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص سپاهان و پیکان در آخرین هفته این فصل لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: سپاهان پس از بازی با استقلال به مصاف شهرخودرو رفت. شهرخودرو نیز تیمی بود که مدعی است و از ابتدای فصل برای قهرمانی بسته شده بود؛ اما بازیکنان سپاهان فوتبال خوبی ارائه دادند و از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کردند. 

وی افزود: سپاهان در این هفته باید به مصاف پیکانی بروند که در حال سقوط است و شرایط سختی دارد، اما سپاهان باشگاه بزرگی است و مطمئن هستم، می‌توانند ۳ امتیاز بازی را کسب کنند تا با نتایج دیگر سهمیه آسیایی را کسب کنند.

مهاجم ملی پوش تیم سپاهان در پاسخ به این پرسش که آیا پس از این بازی سپاهان برای بازی‌های آسیایی بهتر است با تکسیرا ادامه دهد، یا سرمربی جدیدی بیاورد، گفت: تکسیرا مربی است که از ابتدای فصل با این بازیکنان بوده است و پس از دو فصل از شرایط بازیکنان و قابلیت‌هایشان آگاه است، بنابراین برای چندبازی آسیایی نیز شاید با تکسیرا بهتر نتیجه بگیرم.

وی ادامه داد: البته این تصمیمات بستگی به نظرات هیئت مدیره دارد و اگر دیدگاه آن‌ها تغییر سرمربی برای فصل آینده است شاید آوردن او برای بازی‌های آسیایی نیز بد نباشد تا از قابلیت‌های بازیکنان آگاه شود و برای فصل آینده بازیکنان تصمیم بگیرد.

سید صالحی در خصوص اینکه اولویت سپاهان در وضعیت کنونی باید مدیرعامل باشد یا سرمربی تاکید کرد: اکنون تیم سرمربی دارد و بر اساس آنچه که می‌دانم، باشگاه تعهدات مالی خود را انجام داده است. هیئت‌مدیره باشگاه به همراه کارخانه باید به دنبال تعیین مدیرعامل باشند، هر چند که آقای نیکفر پیگیر امور باشگاه است؛ اما برای قانونمندتر شدن امور باشگاه، تعیین مدیرعامل مهم‌تر است. 

وی در واکنش به خواسته هواداران برای حضور هادی عقیلی و محرم نویدکیا برای هدایت سپاهان  گفت: اگر نظر بر روی مربی خارجی است، باید کسی باشد که با او برای چند فصل قرارداد بسته شود، تا زیرساخت‌های باشگاه را نیز دچار تحول کرده و بازیکن سازی انجام دهد. اما اگر به دنبال مربی ایرانی هستند؛ باید به دنبال کسی باشند که بتواند عیار و بزرگی تیم سپاهان را به نمایش بگذارد.

وی افزود: محرم و هادی جز شناسنامه فوتبال سپاهان هستند و نحوه حضور آنها در کادر تیم بستگی به نظر هیئت‌مدیره باشگاه دارد که در خصوص تیم چه سیاستی دارند. به نظرم باشگاه باید مربی ای بیاورد که برنامه بلندمدتی داشته باشد.

وی که به همراه سپاهان آقای گل آسیا و جز شش بازیکن برتر آسیا شده در خصوص وضعیت سپاهان گفت: سپاهان در دهه ۸۰ قطب فوتبال ایران شد و در ایران نام سپاهان پیچید زیرا اسکلت و شاکله اصلی تیم حفظ می‌شد و بازیکن جدید داشتیم، با این وجود تیم بدنه اصلی خود را حفظ می‌کرد. اما از چند سال قبل که به یکباره اسکلت تیم تغییر کرد، این اتفاقات افتاد. بازیکنان نیاز است که چند سالی در کنار هم بازی کنند، تیمی که نایب قهرمان شده و وارد بازی‌های آسیایی شده است را نباید این گونه تغییر داد. هواداران سپاهان توقع دارند که این تیم همیشه برای قهرمان شدن بسته شود و بجنگد و نه فقط برای سهمیه گرفتن به میدان برود. 

مهاجم سابق سپاهان تاکید کرد: سپاهان از نظر امکانات بهترین تیم ایران است. در ایران هیچ تیمی را پیدا نمی‌کنید که چمن مصنوعی و طبیعی اختصاصی داشته باشد، امکانات سپاهان فراتر از ایران است و بازیکنان باید بدانند بابت پولی که می‌گیرند، باید نتایج خوبی کسب کنند.

وی تصریح کرد: بازی سپاهان با استقلال را در استادیوم آزادی از بالا تماشا کردم، این بازی از نظر کیفیت، تاکتیکی بالا نبود، از سوی دیگر در بازی با سایپا و همچنین پارس جنوبی به گونه ای بازی کرد که به راحتی امتیازات حساسی را از دست دادند، اما در بازی با نساجی حق سپاهان بُرد بود. بازیکنان باید گذشته را فراموش کرده و از اکنون در حد نام و اندازه سپاهان بازی کنند.

بازیکن سابق سپاهان افزود: سپاهان در بازی با شهرخودرو نتیجه خوبی گرفت و نشان داد که اگر بخواهد، می‌تواند فعل خواستن را به خوبی صرف کنند و امیدوارم این استارت خوبی باشد برای بازی آخر لیگ مقابل پیکان و بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا که واقعاً هواداران انتظار قهرمانی از زردپوشان را دارند، هوادار غیر از قهرمانی چیز دیگری نمی‌خواهند.

وی تاکید کرد: سپاهان تنها تیمی است که در جام باشگاه های جهان حضور داشته است و افتخار فوتبال ایران است. به دنبال پست گرفتن نیستم، مکتب سپاهان مکتب حق است، این مکتب به ما می‌گوید که احترام بزرگتر را باید نگه داشت. انتظار من از بازیکنان سپاهان این است که با وجود رعایت احترام، از حق خود دفاع کنند؛ درست است داوری تأثیرگذار است؛ اما آنها باید چیزی فراتر از این به فوتبال و بازی خود دیکته کنند که اگر اشتباهات داوری هم به وجود آمد باز هم بتوانند نتیجه بگیرند.

سیدصالحی گفت: باشگاه هزینه می‌کند و هواداران این گونه حمایت می‌کنند، باید بگویم که این بازیکنان به هواداران بدهکارند و امیدوارم سپاهان نتایج خوبی بگیرد.

وی ادامه داد: سپاهان تابویی را در فوتبال ایران شکست و به تیم‌های شهرستانی قدرت و جسارت داد که می‌توانند قهرمان ایران شوند. اگر اکنون همه به سپاهان با احترام نگاه می‌کنند به دلیل تلاش‌هایی است که از گذشته برای این تیم کشیده شده است. افتخار می‌کنم که هشت سال در تیمی بودم و پولی گرفتم که از زحمات کارگران زحمتکش فولاد است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha