• دوشنبه / ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ / ۲۰:۲۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99052014976
  • خبرنگار : 50176

معاون استاندار:

خبرنگاران پایه‌های توسعه لرستان را بنا می‌کنند

خبرنگاران پایه‌های توسعه لرستان را بنا می‌کنند

ایسنا/لرستان معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: خبرنگاران پایه‌های توسعه استان را بنا می‌کنند.

محمود ثمینی در آیین رونمایی از سردیس شهید صارمی که امروز ۲۰ مردادماه به مناسبت روز خبرنگار در خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: پایه‌های توسعه استان توسط خبرنگاران بنا می‌شود.

وی تصریح کرد: خبرنگاران از استوانه‌های توسعه استان هستند که باید با ایجاد تصویری درست از واقعیت و ظرفیت‌های موجود، زمینه حضور سرمایه‌گذاران را فراهم آورند.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: علی‌رغم تلاش‌های بسیاری که توسط اصحاب رسانه صورت پذیرفته، اما برای توسعه استان نیازمند حضور پررنگ‌تر و مؤثرتر مطبوعات و نشریات هستیم و خبرنگاران می‌بایست با دغدغه‌مندی و اشراف کامل بر شرایط موجود در استان، مسیر را برای انجام کارهای بزرگ هموار کنند.

ثمینی اضافه کرد: امروز اگر شاهد هستیم که آزادیخواهان جهان اعم از مسلمان و غیرمسلمان، حرکت در مسیر سید الشهداء(ع) و یارانش در واقع عاشورا را مشی خود قرار داده‌اند به خاطر نقش برجسته حضرت زینب (س) در بیان و انعکاس درست واقعیت این حادثه عظیم است که به‌خوبی جایگاه و تأثیر بی‌بدیل و غیرقابل‌انکار انعکاس‌دهندگان اخبار و خبرنگاران را در ماندگاری و اثربخشی یک اتفاق بیان می‌کند.

وی با اشاره به حضور پررنگ خبرنگاران درصحنه‌های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی، بیان کرد: چه در دوران انقلاب و چه درصحنه هشت سال دفاع مقدس و حتی امروز که شیوع ویروس کرونا زندگی همه مردم را تحت تأثیر قرار داده، شاهد حضور پررنگ خبرنگاران در حوزه‌های مختلف هستیم که جانفشانانه پای به میدان می‌گذارند و در کنار مدافعان کیان و سلامت کشور برای تحقق آرمانه‌ای انقلاب تلاش می‌کنند.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: به تصویر کشیدن زوایای تلخ ابتلا به کرونا و حضور در فضاهای پرخطر و پر ریسک بیمارستانی در کنار بیماران و مبتلایان به این ویروس، علاوه بر اینکه مسئولیت‌پذیری خبرنگاران را به منصه ظهور می‌رساند، موجب افزایش آگاهی و سواد عمومی در خصوص این بیماری شده و سلامت جامعه را تضمین می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha