• شنبه / ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۷
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 99051107482
  • خبرنگار : 71451

افتتاح بخشی از موزه دفاع مقدس اردبیل در هفته دفاع مقدس

افتتاح بخشی از موزه دفاع مقدس اردبیل در هفته دفاع مقدس

رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس خط قرمز ملت ایران اسلامی است و در این زمینه باید برنامه‌های دفاع مقدس به بهترین نحو و در شأن خون پاک شهدای والامقام باشد.

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار سیدحسین ستوده با اشاره به مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اردبیل توضیح داد: اهمیت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به عنوان یک اولویت اساسی و مهم در دستور کار است و امسال باید باشکوه‌تر از همیشه درصدد برگزاری برنامه‌های دفاع مقدس باشیم.

وی با اشاره به این که اتمام موزه دفاع مقدس استان باید با جدیت ادامه یابد بیان کرد:‌ با توجه به نقش مهم این مرکز در دستیابی به ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی باید توجه ویژه و اساسی استان‌ها به این موضوع باشد.   نباید به دشمنان اجازه بدهیم افکار غلط و غربی خود را در جامعه اسلامی که مدیون خون پاک شهدای والامقام هستیم را اجرا کنند چرا که هر چه داریم مرهون رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنان هستیم و این یک مهم و اصل اساسی است.

 رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس خط قرمز ملت ایران اسلامی است و در این زمینه باید برنامه‌های دفاع مقدس به بهترین نحو و در شأن خون پاک شهدای والامقام باشد. همزمان با هفته دفاع مقدس فاز نخست مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

همچنین علی واحد مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل  بیان کرد: نقش مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در نشر حدأکثری ارزش‌های دفاع مقدس بسیار حائز اهمیت است که باید با جذب اعتبارات و همکاری مسئولان مربوطه در این زمینه به شکل مطلوب عمل کنیم.

وی بیان کرد: خوشبختانه اتمام این موزه به عنوان یکی از دغدغه‌های مسئولان استان محسوب می‌شود و در این زمینه بازدیدها و جلسات متعددی برگزار شده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای اتمام آن در دستور کار است.برای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ۳۵۰ نوع برنامه در دستور کار قرار گرفته است .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha