• یکشنبه / ۵ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۷:۲۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99050503510
  • خبرنگار : 30054

چرا باید شعبه مجازی کسب‌وکارم را در ابربازار راه‌اندازی کنم؟

چرا باید شعبه مجازی کسب‌وکارم را در ابربازار راه‌اندازی کنم؟

بازار اینترنتی ابربازار اولین بازار اینترنتی ایران است که این اجازه را به تمام کسب‌وکارها می‌دهد تا بدون نیاز به‌صرف هزینه ریالی یا هزینه زمانی در ابتدا یک فروشگاه اینترنتی رایگان داشته باشند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ابربازار، فروشگاه اینترنتی که ابربازار ارائه می‌دهد نماد اعتماد، نماد رسانه ملی و فضای نامحدود برای بارگذاری محصولات دارد. مدیریت سایت فروشگاهی به عهده فروشندگان می‌باشد و هر فروشنده می‌تواند با برند انحصاری خود کار کند. تمام مخاطب‌های هر کسب‌ و کار مستقیما با خود فروشنده در ارتباط هستند.

در ابربازار برخلاف تمام کسب‌ و کارهای اینترنتی به‌طور مستقیم و بدون واسط، فروش و معامله صورت می‌گیرد و هیچ درصد کمیسیون یا حق‌الزحمه ریالی بابت فروش محصولات به ابربازار پرداخت نمی‌شود. همین حس استقلال در فروش، انگیزه‌ی فوق‌العاده‌ای در فروشندگان برای فروش بی‌دغدغه و بیشتر ایجاد می‌کند.

برای کار کردن با ابربازار نیاز به ارسال محصولات از مغازه فروشنده به انبار ابربازار وجود ندارد. می‌توان محصولات را به‌طور مستقیم از مغازه، برای خریدار ارسال کرد. در این صورت هزینه‌های اضافی حذف‌شده و اجباری برای فروش محصولات با قیمت بالاتری نسبت به هم صنفی‌های دیگر نیست.

اکثر کسب‌ و کارها دغدغه‌های روزمره خود را دارند که شاید فرصت کار کردن به‌ صورت حرفه‌ای روی سایت فروشگاهی خود را نداشته باشند یا برایشان صرفه اقتصادی نداشته باشد که نیرویی را برای این کارها استخدام کنند به همین دلیل ابربازار یک پشتیبان انحصاری به هر فروشگاه می‌دهد که وظیفه بارگذاری محصولات (شامل تولید محتوا با کلیدواژه‌های انحصاری و ... می‌شود) را به عهده می‌گیرد. این پشتیبان همچنین می‌تواند سایت فروشگاهی را به‌روزرسانی کند و در صورت اجازه مدیریت سایت فروشگاهی پیگیری سفارشات را انجام دهد.

مسئله مهم دیگر در خرید و فروش آنلاین پرداخت هزینه‌های خرید و دریافت وجه توسط فروشندگان است. در بعضی موارد شاید برای جلب اعتماد خریدار پرداخت درب منزل انتخاب شود که در این صورت امکان دارد کالا ارسال شود و کسی نباشد که در محل تحویل محصول را تحویل بگیرد و پرداخت را انجام دهد و هزینه‌های ارسال و بازگشت مجدد کالا به فروشنده تحمیل گردد. به‌عنوان روش دیگر پرداخت، ممکن است پول را خریدار به‌حساب فروشنده بزند که در این صورت هیچ تضمینی از اینکه جنس به دست خریدار می‌رسد وجود ندارد. در فروشگاه ساز ابربازار به هر فروشگاه یک درگاه پرداخت امن برای خرید و فروش داده می‌شود که به هر دو طرف خریدار و فروشنده تضمین دریافت وجه و ارسال محصول را می‌دهد و همه افراد با خیال راحت به خرید و فروش می‌پردازند.

برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار اینترنتی موفق حتما از سایت ابربازار دیدن کنید و با شماره‌های شرکت ۰۲۱۹۱۰۰۷۱۶۱ تماس حاصل نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha