• یکشنبه / ۵ مرداد ۱۳۹۹ / ۰۹:۱۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99050502847
  • خبرنگار : 71552

اورسجی: کبدی آخرین رشته‌ای است که مجوز می‌گیرد/ باید تمرینات انفرادی را برای ۲۰۲۲ آغاز کنیم

اورسجی: کبدی آخرین رشته‌ای است که مجوز می‌گیرد/ باید تمرینات انفرادی را برای ۲۰۲۲ آغاز کنیم

رییس فدراسیون کبدی گفت: رشته ما به سبب برخوردهای زیادی که میان بازیکنان دارد احتمالا آخرین رشته‌ای باشد که بعد از کرونا به آن مجوز آغاز فعالیت بدهند.

عباس اورسجی در گفت‌وگو با ایسنا درباره برنامه‌های فدراسیون کبدی اظهار کرد: واقعا کرونا همه چیز را به هم ریخته و سبب لغو و یا تعویق تمامی مسابقات بین‌المللی ما شده است. حال امیدواریم که بتوانیم حداقل مسابقات داخلی و لیگ را برگزار کنیم، البته که فکر کنم با این شرایط موجود حتی مسابقات داخلی را هم نتوانیم داشته باشیم.

رییس فدراسیون کبدی گفت: در رشته ما باید بازیکنان دست هم را بگیرند و هنگام دفاع و حمله با هم برخورد زیادی دارند. این‌ها شرایط ما را نسبت به سایر رشته‌های انفرادی یا حتی تیمی دیگر سخت‌تر کرده است. فکر می‌کنم با این شرایط ما آخرین رشته‌ای باشیم که مجوز آغاز فعالیتش را بدهند.

او گفت: اگر بتوانیم حداقل لیگ را برگزار کنیم باز هم شرایط خوب خواهد بود. تلاش کردیم که دو تیم خوب سپاهان و دانشگاه آزاد به لیگ ما ورود کنند. حضور این تیم‌ها سبب افزایش مبالغ قراردادی بازیکنان خواهد شد. تیم‌های کنونی اکثرا بومی هستند و سرمایه زیادی ندارند. اگر تیم‌های مطرح بیایند قطعا مبالغ قراردادی بیش‌تر خواهد شد.

اورسجی درباره آغاز تمرینات انفرادی تیم‌های ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ گفت: روز چهارشنبه با مازندرانی، سرمربی تیم ملی آقایان صحبت کردم. او معتقد است که باید تمرینات انفرادی زیر نظر مربیان آغاز شود، من هم استقبال کردم. قرار است در این چند روز جلسه‌ای برای تیم‌های آقایان و بانوان داشته باشیم تا بتوانیم بازیکنان را رصد کنیم.

رییس فدراسیون کبدی افزود: دغدغه مازندرانی این است که ۷۰ تا ۸۰ درصد تیم تغییر کند و قطعا باید از جوانان استفاده شود. این کار را برای ما سخت‌تر می‌کند. باید برای همه این‌ها برنامه‌ریزی داشته باشیم. هم‌چنین هنوز کادر فنی بانوان هم انتخاب نشده است. در همین هفته جلسه خواهیم داشت و با مشورت با اعضا و نایب رییس بانوان اسامی را انتخاب خواهیم کرد. می‌خواهیم سرمربی تیم ملی بانوان هم داخلی باشد چون با این شرایط نمی‌توانیم از مربی خارجی استفاده کنیم و باید ابتدا با مربی داخلی آغاز کنیم تا ببینیم چه می‌شود.

وی در مورد مسابقات پروکبدی هندوستان نیز گفت: در حال حاضر که به تعویق افتاده است اما من فکر می‌کنم با توجه به این که کرونا در هندوستان شیوع گسترده دارد بعید است که امسال پروکبدی برگزار شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha