• شنبه / ۲۸ تیر ۱۳۹۹ / ۰۹:۳۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99042820209

امام جمعه شهرستان رستم تاکید کرد:

پایبندی به منویات رهبری در فضای مجازی

پایبندی به منویات رهبری در فضای مجازی

ایسنا/فارس امام جمعه شهرستان رستم گفت: کسانی که بی‌پروا در فضای مجازی هر چه می‌خواهند می‌نویسند باید دقت کنند که به سخنان و منویات مقام معظم رهبری پایبندی داشته باشند. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند انتقاد حایز است اما توهین جایز نیست.

حجت‌الاسلام حسینی بوشهری درخطبه‌های این هفته نماز جمعه رستم با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با نمایندگان مجلس که به صورت ویدئوکنفرانس برگزارشد، گفت: سخنان رئیس مجلس در این دیدار پخته و سنجیده و همراه با ارائه بسته اقتصادی بود و نویدهای بسیار خوبی را در بر داشت که مورد تحسین مقام معظم رهبری نیز قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از دفتر نهاد نماز جمعه استان فارس، او افزود: امید است این رویکردی که در مجلس یازدهم شکل گرفته است در راستای رفع مشکلات قرار بگیرد و بتواند به وعده‌های خود جامه عمل بپوشانند و مقام معظم رهبری در این دیدار آرامش بخش و راهگشا بود.

امام جمعه شهرستان رستم ادامه داد: قطعاً کسی که انقلابی است به سران کشور توهین نمی‌کند اما انتقاد سازنده مانعی ندارد.

او همچنین با اشاره به سالروز ازدواج حضرت امیرالمومنین نیز گفت: باید راههای دستیابی به ازدواج آسان را در زندگی فراهم کنیم، زیرا امروزه مهریه‌های سرسام آور باعث شده که سن ازدواج بالاتر برود و به همین دلیل باید ازدواج ساده اسلامی را احیاء کنیم.

مردم به مجلس یازدهم امیدوار هستند

امام جمعه داریون نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر، بیان کرد: مردم امیدوارند که این مجلس برای حل مشکلات، گامهای موثر و مفیدی بردارد.

حجت‌الاسلام حمیدی نژاد با اشاره به دیدار اخیر رهبری با نمایندگان مجلس، گفت: این مجلس،  مجلس امید و انتظار مردم است؛ مردم واقعا به این مجلس امیدوارند و انتظار دارند که نمایندگان این مجلس برای حل مشکلات کشور گام‌های موثر و مفیدی بردارند.

او خاطرنشان کرد: چون مردم در شرایط بسیار سختی به پای صندوق‌ها آمدند و آراء قابل قبولی هم به نمایندگان دادند؛  بنابراین مجلس فعلی مجلس امید و انتظار مردم است.

امام جمعه داریون عنوان کرد: رهبری فرمودند که «مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد، اما بنیه و قدرت دفاعی کشور هم قوی است.» این یعنی ما باید همچنان که مشکلات را می‌بینیم، قدرت و قوت کشور را هم مشاهده کنیم که قدرت دفاعی کشور ما در مقابل این مشکلات زیاد است و می‌توانیم از پس همه مشکلات بر بیاییم.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس فرمودند:«عمده مشکلات ما ناشی از تورم است و کاهش ارزش پول ملی» یعنی همه این گرانی‌ها ربطی به تحریم و دشمنی دشمنان خارجی ندارد؛ یک عده از مسئولین بی منطق داخلی از روی عمد این گرانی‌ها را ایجاد کرده‌اند و دوست دارند این گرانی‌ها را به مردم بچشانند و آنها را به تسلیم در مقابل دشمن وادار کنند.

حمیدی‌نژاد نژاد تأکید کرد: مردم ایران به اندازه‌ای بزرگوارند که با وجود مشکلات کمر شکن و این مسئولین بی منطق در سخت ترین شرایط مقاومت می‌کنند و دشمن را شاد نمی‌کنند. مردم ما به خوبی فهمیده‌اند که همه این مشکلات ناشی از دولت لیبرال و غربگرا است.

او ادامه داد: رهبری بارها فرموده‌اند که «ظرفیت‌های این کشور فوق‌العاده است»؛ در زمان همین تحریم‌های فلج کننده، هزاران شرکت دانش بنیان تاسیس شده و شروع به کار کرده است. صدها طرح زیربنایی عملیاتی شده، پالایشگاه خلیج فارس با آن عظمت که ما را از وارد کننده بنزین به صادر کننده بنزین تبدیل کرد، در همین دوران تحریم‌های فلج کننده بود؛ در زمینه صنایع نظامی، دفاعی و فضایی پیشرفت‌های محیرالعقولی داشته‌ایم که دشمنان ما انگشت به دهان مانده‌اند.

امام جمعه داریون با اشاره به این نکته از فرمایشات رهبرانقلاب که «همه مشکلات قابل حل شدن هستند» افزود: این نظر رهبری، نظر کارشناسانه و عملیاتی است به شرطی که مسئولین به خودشان بیایند؛ مردم هم در انتخابات پیش رو دقت کنند به انسانهای کارآمد، دلسوز و انقلابی رای بدهند.

حمیدی نژاد تاکید کرد: باید یک دولتی سر کار بیاید که به توان داخلی باور داشته باشد؛ یک دولتی که نسبت به دشمنان خارجی بی اعتماد باشد. با این وجود است که مشکلات در فاصله بسیار کوتاهی برطرف خواهند شد.

او همچنین خاطرنشان کرد: قوه قضائیه در زمان آیت‌الله رئیسی وارد پستوی امن بعضی مسئولین شده، با آقا زاده‌هایشان که در حاشیه امن بودند، برخورد کرده است؛ گردن کلفت‌ها را به محاکمه کشانده، مردم هم به این قوه قضائیه امیدوار شده‌اند.

حمیدی نژاد بیان کرد: این امیدواری مردم به ضرر دشمن است، آنها دوست ندارند ما قوه قضائیه ضد فساد داشته باشیم، طبیعی است که دست به تخریب علیه این قوه می‌زنند؛ مردم باید هوشیار باشند و تحت تاثیر این هجمه‌ها به خصوص در فضای مجازی قرار نگیرند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha