• چهارشنبه / ۴ تیر ۱۳۹۹ / ۱۶:۳۲
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 99040403604
  • خبرنگار : 50199

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران خبر داد

ارائه خدمات آستان قدس به ۴۸۳۲۸ مازندرانی

ارائه خدمات آستان قدس به ۴۸۳۲۸ مازندرانی

ایسنا/مازندران مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران از ارائه خدمت نمایندگی آستان قدس رضوی این استان به ۴۸ هزار و ۳۲۸ مازندرانی خبر داد.

محمد اسماعیل امام‌زاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه مازندران با اشاره به فرارسیدن دهه کرامت، اظهار کرد: کانون‌های خدمت رضوی از مردمی‌ترین تشکیلات کشور محسوب می‌شوند که خدمات شایانی را ارائه می دهد.

وی با اشاره به اینکه نظام خادمیاری مبتنی بر تقاضا و داوطلبی است، افزود: حدود ۱۵ سال است که تشکیلات مردمی زیر سایه خورشید از  ظرفیت جوانان داوطلب خادمیاری استفاده می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی مازندران گفت: ۱۵ گروه جهادی از خادمیاران در سال گذشته در امر بهسازی و نوسازی مسکن نیازمندان فعال بودند و در مجموع سال گذشته بابت خدمات ارائه شده به بیش از ۴۸ هزار و ۳۲۸ نفر حدود ۱۵ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان هزینه شده است.

امام‌زاده ادامه داد: ۲۰۰ کانون محله‌ای داریم که خادمیاران در این کانون‌های محلی فعالیت می‌کنند، شناسایی محرومان، ثبت نیازها و رفع مشکلات آنها بخشی از فعالیت‌هایی است که در این کانون‌های محله‌ای صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تهیه جهیزیه برای ۴۸۰ زوج جوان به ارزش یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان و تامین داروی ۳۱۴۷ بیمار به ارزش یک میلیارد و ۵۷ میلیون تومان بخشی از اقدامات انجام شده است، خاطرنشان کرد: ۱۰۰۰ سبد کالا به ارزش هر سبد ۲۸۰ هزار تومان معادل پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون، و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان وجه نقد به نیازمندان کمک شد.

ورود کاروان رضوی زیر سایه خورشید از فردا به مازندران

حجت‌الاسلام حسین واحدی معاون اجرایی شبکه جوانان رضوی نیز در این نشست اظهار کرد: پایتخت معنوی کشور نشهد مقدس است و باید قدردان این امام باشیم.

وی افزود: کاروان رضوی زیرسایه خورشید، پنجم تیر وارد استان می شوند، ۱۰ روز در مازندران حضور دارند و اجرای برنامه‌های مختلف از گلوگاه تا رامسر در دستور کار آنها قرار گرفته است.

معاون اجرایی شبکه جوانان رضوی تصریح کرد: ۷۰ مجموعه فرهنگی در اجرای برنامه زیرسایه خورشید حضور دارند و دیدار با ائمه جمعه، حضور در بیمارستان‌ها، زندان‌ها، دیدار باکودکان بی‌سرپرست، گروه‌های جهادی، غبارروبی امامزدگان و دیدار با خانواده شهدای سلامت از برنامه‌های آستان قدس رضوی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha