• شنبه / ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99031005615
  • منبع : نمایندگی زنجان

با برگزاری مجمع انتخابات؛

سکان هیئت کوهنوردی زنجان به حمید رکابی رسید

سکان هیئت کوهنوردی زنجان به حمید رکابی رسید

ایسنا/زنجان حمید رکابی با کسب رأی اعتماد از اعضای مجمع به عنوان رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان انتخاب شد.

مجمع انتخابات هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان  زنجان صبح امروز (۱۰ خرداد) با حضور رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی به میزبانی سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد تا اعضای مجمع نسبت به انتخاب رییس این هیئت اقدام کنند.

ریاست هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی که تا اوایل دهه ۹۰ بر عهده خلیل علیگوزنجانی بود، با برگزاری مجمع انتخابات در ۱۳ آذرماه ۹۲ به دست مسعود بیات‌منش که به‌عنوان تنها کاندیدا در این مجمع شرکت کرده و از ۱۹ رأی مأخوذه، موفق به کسب ۱۷ رأی شده بود، سپرده شد.

بعد از گذشت بیش از چهار سال، ۴ تیرماه ۹۷، مجمع انتخابات هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان برگزار شد که دو کاندیدا به نام‌های محمدحسین فغفوری و حسین مصطفوی داشت. فغفوری در همان ابتدای کار ترجیح داد از ادامه رقابت انتخاباتی انصراف دهد اما این پایان کار نبود؛ چرا که حسین مصطفوی نیز فقط موفق به کسب ۶ رأی اعتماد شد و ۱۱ رأی سفید اعضای مجمع، تعیین تکلیف ریاست این هیئت را به روزهای آینده سپرد.

۱۸ مهرماه بود که مجمع انتخابات این هیئت برای دومین بار پیاپی در سال ۹۷ برگزار و مسعود بیات‌منش که پیش از این نیز ریاست این هیئت را عهده‌دار بود، به عنوان تنها کاندیدای تصدی ریاست هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان، با اخذ ۱۵ رأی در سمت خود باقی ماند تا بعد از کش و قوس‌های فراوان، هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی زنجان صاحب سکان‌دار شود.

علی‌رغم اینکه ریاست بیات‌منش در هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان به نیمه راه چهار ساله نرسیده بود، از این سمت استعفا داد تا انتخابات زودهنگام این هیئت با حضور دو کاندیدا به نام‌های حمید رکابی و روزبه ادیب برگزار شود که ادیب در همان ابتدای کار از ادامه حضور در این مسیر انصراف داد تا رقابت برای تصدی ریاست این هیئت فقط با حضور یک کاندیدا انجام شود.

حمید رکابی در ادامه مجمع با کسب ۱۴ رأی از ۱۶ رأی مأخوذه به عنوان سومین رییس جدید این هیئت در طول دو دهه اخیر انتخاب شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha